Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@21:40:33 GMT

مارلون براندو با «پدر خوانده» در شبکه چهار

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۸۱۳

مارلون براندو با «پدر خوانده» در شبکه چهار

انگشتر، بی خوابی، پدرخوانده ۱، پدرخوانده ۲، هفت دلاور، فارگو و طلسم عناوین فیلم‌های سینمایی است که هفته جاری (۲۳ تا ۲۹ شهریور) در «فیلم خانه» شبکه چهار سیما به نمایش در می‌آید.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «فیلم خانه» شبکه چهار هر روز ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن می‌رود و روزانه یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما را ساخته اند ازنگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید علی روحانی، رامتین شهبازی، جواد طوسی، امیررضا نوری پرتو و خسرو نقیبی منتقدین «فیلم خانه» هستند که قرار است به نقد و تحلیل فیلم‌های انگشتر، بی خوابی، پدرخوانده ۱، پدرخوانده ۲، هفت دلاور، فارگو و طلسم می‌پردازند.
فیلم تلویزیونی «انگشتر» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی، ۲۳ شهریور ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
در این فیلم خواهیم دید: یونس دانشجوی عمران است که با موتور کار می‌کند. او در یکی از روز‌ها کنار راه آهن یک انگشتر پیدا می‌کند و در همان روز یک ماشین به موتور او می‌زند. راننده ماشین به نام حاج حسین پشت فرمان دچار حمله قلبی شده و یونس او را به بیمارستان می‌رساند. داخل ماشین مقدار زیادی پول نقد هست که یونس به آن‌ها دست نمی‌زند...
امیر جلیلی، عیسی یوسفی، بهرام ابراهیمی و سودابه بیضایی در فیلم تلویزیونی «انگشتر» بازی کرده اند.
«بی‌خوابی» فیلمی روانشناسانه و رمزآلود به کارگردانی کریستوفر نولان که در اصل بازسازی فیلمی نروژی محصول سال ۱۹۹۷ به همین نام است. آل پاچینو، رابین ویلیامز و هیلاری سوانک در فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم ۲۴ شهریور از شبکه چهار پخش می‌شود.
داستان فیلم در مورد دو کارآگاه پلیس است که به دنبال سرِنخ برای قتل دختری جوان می‌گردند. دختری جوان در شهر کوچکی در آلاسکا کشته می‌شود و یک کارآگاه از شهری دیگر برای بررسی این قتل به آلاسکا می‌آید. کارآگاه ویل دورمر با بازی پاچینو زمانی که سعی دارد که مظنون را دستگیر کند به صورت تصادفی به همکارش شلیک می‌کند...
فیلم سینمایی «پدر خوانده ۱» به کارگردانی فرانسیس فوردکاپولا، روز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار به نمایش در می‌آید.
«پدرخوانده» داستـان یک خانواده مافیایی بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ است که طی آن دون کورلئونه بعد از ردکردن پیشنهاد یکی ازایادی خانواده مافیایی درواردشدن به تجارت مواد مخدرموردسوء قصد نافرجامی قرار می‌گیرد و به دنبال آن پسربزرگتر او درصدد انتقام از عاملین سوء قصد می‌شود.
مارلون براندو، آل پاچینو ورابرت دووال در فیلم سینمایی «پدر خوانده ۱» محصول ۱۹۷۲ کشورآمریکا ایفای نقش کرده اند.
این فیلم نامزد ۱۱ جایزه اسکار بود که موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد (مارلون براندو)، بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه شد و در جوایز گلدن گلوب پنج جایزه اصلی را کسب کرد.
فیلم سینمایی «پدرخوانده ۲» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا، ۲۶ شهریور پخش می‌شود.
پدرخوانده دو در ادامه پدرخوانده یک ساخته شده و داستان به طور موازی و به صورت فلاش بک‌های متعدد زندگی مایکل کورلئونه با بازی آل پاچینو و رابرت دنیرو، قبل از انقلاب کوبا و زندگی ویتور کورلئونه جوان، مهاجرت او از سیسیل ایتالیا به آمریکا و چگونگی رسیدن به قدرت را نشان می‌دهد و این که میکل چگونه در دادگاه به دفاع ازخود در مقابل اتهامات می‌پردازد.
فیلم سینمایی «پدرخوانده ۲» محصول سال ۱۹۷۴ کشور آمریکا است؛ و قسمت دوم این فیلم نیز توانست در ۱۱ بخش نامزد کسب اسکار شود و اسکار بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر نقش مکمل (دنیرو)، بهترین فیلمنامه (کاپولا)، بهترین موسیقی (نینو روتا و کارمینه کاپولا) و بهترین کارگردان هنری را به دست آورد.
فیلم سینمایی «هفت دلاور» عنوان فیلمی آمریکایی در ژانر وسترن به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جان استرجز می‌باشد که ۲۷ شهریور زا شبکه چهار پخش می‌شود.
خلاصه داستان: هفت تیرانداز به سرپرستی مردی به نام کریس آدامز (با بازی یول برینر) تصمیم می‌گیرند از مردم یک دهکده در برابر راهزنان دفاع کنند …
«فارگو» فیلمی جنایی، درام و مهیج محصول سال ۱۹۹۶ کشور آمریکا است. کارگردانی آن بر عهده «جویل کوئن» و «ایتان کوئن» بوده‌است و بازیگرانی، چون «ویلیام اچ میسی»، «فرانسیس مک‌دورماند»، «استیو بوشمی» و «پیتر استورمر» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فارگو برنده جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلمنامه شده‌است.

داستان فیلم: «مارج گاندرسن»، پلیس محلی، زن بارداری است که تحمل، سادگی و رفتار مهربانش، ذکاوتش را پنهان کرده است. وقتی جسد دو سرنشین اتومبیلی در نزدیکی جسد یک پلیس کشف می‌شود، «مارج» این اتفاق را با پرونده دو خلافکار به نام‌های «کارل» و «گیار» کنار هم می‌گذارد و...
«فارگو» روز پنجشنبه در «فیلم خانه» نمایش داده می‌شود.
«طلسم» نام فیلمی است ایرانی به نویسندگی و کارگردانی داریوش فرهنگ بر اساس قلعه کولاک بهرام بیضایی و با آهنگسازی بابک بیات که در سال ۱۳۶۵ ساخته شده و بازیگرانی همچون جمشید مشایخی، سوسن تسلیمی، پرویز پورحسینی و آتیلا پسیانی در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم همچنین در ۴ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین از پنجمین و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بوده‌است.
خلاصه داستان: پس از مراسم عروسی، عروس و داماد همراه خویشاوندان داماد راهی روستای محل سکونت خود می‌شوند. طوفان سختی درمی‌گیرد عروس و داماد راه را گم می‌کنند و به قصری پناه می‌برند، شازده و مباشرش، اجازه می‌دهند که آن دو شب را در قصر سر کنند...
«فیلم خانه» هر روز ساعت ۱۰:۳۰ پخش و ساعت ۲:۳۰ بامداد از شبکه چهار سیما بازپخش و تقدیم به علاقمندان هنر هفتم می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مارلون براندو شبکه چهارم سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فیلم پدرخوانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «یودی لووی»، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد در مصاحبه‌ای با یک رسانه اسرائیلی گفته چنانچه شرکای اسرائیل قصدی جدی برای تضعیف تهران دارند باید زیرساخت‌های نقل و انتقالات پولی این کشور را هدف قرار دهند.

روزنامه تایمز اسرائیل نوشته «لوی» سال ۲۰۱۶ بعد از ۳۵ سال کار برای دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل از سمتش به عنوان واحد جنگ اقتصادی موساد کناره‌گیری کرد.

مسئولیت لوی در دوران حضور در موساد تحقیق درباره گردش مالی دولت‌ها و گروه‌های متخاصم با اسرائیل شامل حماس، حزب‌الله و ایران بوده است.

او در این مصاحبه با تایمز اسرائیل از شرکا و متحدان اسرائیل خواسته «نوع متفاوتی از جنگ اقتصادی» را علیه جمهوری اسلامی ایران به کار بگیرند: جنگی که روی مردم ایران اثرگذار نباشد و در عین حال، مانع از انتقال پول از سوی ایران به گروه‌های متحدش در غرب آسیا شود.

لوی گفت: «طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.»

این کارشناس سابق موساد تصریح کرد تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آن‌ها تنها اعلام شده و هرگز اجرا نشده‌اند.

او گفت: «بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.»

لوی اضافه کرد: «در صدر آن‌ها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آن‌ها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.»

تایمز اسرائیل نوشته گزارش‌ها حاکی است ایران به طرز فزاینده‌ای در دور زدن تحریم‌های نفتی مهارت کسب کرده است.
در یک جلسه استماع در کنگره آمریکا در ماه دسامبر، «کلیر جانگمن»، یکی از مقام‌های گروه موسوم به «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» (یوآنی) گفت که درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده است.

گروه «یوآنی» که ارتباطاتی با دولت آمریکا و رژیم اسرائیل دارد گروهی متشکل از مقام‌های سابق امنیتی، دیپلمات‌ها و محققان آمریکایی است که هدف خود را فشار بر برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرده‌اند.

یانگمن در آن جلسه مدعی شد که برآوردها حاکی است حدود ۳۰۰ کشتی تحت مالکیت و تحت پرچم کشورهای مختلف در حال حاضر نفت ایران را حمل و آن‌ها را به مقصد می‌رسانند.

کد خبر 847194 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد خبر ویژه تحریم

دیگر خبرها

  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار