Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:51:56 GMT

شکست خانگی تیم فوتسال بانوان فرخشهر برابر نامی‌نو

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۲۸۲۱

شکست خانگی تیم فوتسال بانوان فرخشهر برابر نامی‌نو

به گزارش ایرنا، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز شنبه یک دیدار به میزبانی شهرکرد در ورزشگاه تختی برگزار شد که در نتیجه تیم دریژنو فرخشهر با حساب ۵ بر ۴ از نامی‌نو اصفهان شکست خورد.

در این دیدار دختران فوتبالیست چهارمحال و بختیاری اگر چه بازی خوبی را در مقابل تیم قدرتمند نامینو به نمایش گذاشتند اما در نتیجه این دیدار را واگذار کردند تا پنجمین شکست متوالی را در کارنامه خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر گفت : با وجود بازی خوب بازیکنان این تیم، در نهایت تیم نامی‌نو از موفق به پیروزی در این دیدار شد.

لیلا بریانیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم دریژنو بدون شک در لیگ برتر باقی خواهد ماند و اگر این تیم حمایت مالی شود شرایط برای بازیهای دختران فوتبالیست این تیم به گونهای دیگر رقم خواهد خورد.

به گفته وی، تیم فوتسال دریژنو فرخشهر باید بازی های خود را در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد انجام دهد و در هر دو حال این تیم میزبان است و اگر در فرخشهر این بازی ها برگزار شود، جمعیت بیشتری از بانوان به تماشای این دیدارها می‌آیند.

بریانیان افزود: این فوتسال دریژنو هفته آینده با سایپا بازی دارد و برای بازیکنان فرخشهر یک بازی مشکل و سخت خواهد بود ولی این تیم با انگیزه بالا در این دیدار شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال بانوان دریژنو فرخشهر امسال در لیگ برتر از ۵ بازی ۵ شکست را در کارنامه خود دارد.

۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال چهارمحال وبختیاری بانوان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او‌ ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس