Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:35:00 GMT

کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه سمنان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۰۹۶

کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه سمنان توزیع می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از برگزاری نمایشگاه پاییزه سمنان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که از ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه دایر است کالاهای اساسی و نوشت‌افزار توزیع می‌شود. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری نمایشگاه پاییزه در محل برگزاری نمایشگاه دائمی سمنان اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی کالاهای ارائه‌شده در این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در این نمایشگاه تمام اقلام مدارس دانش آموزان از قبیل کیف و کفش، لوازم‌التحریر، کتاب و نوشت‌افزار با درصد بسیار خوبی به مردم عرضه می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه از 24 تا 29 شهریورماه برپا و هدف از برگزاری آن دسترسی راحت خانواده‌ها برای تهیه لوازم‌التحریر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را نزدیکی به ایام بازگشایی مدارس و نیاز مردم به کالاها و اقلام اساسی عنوان کرد.

مشهدمقدس|برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی توسط آستان قدس رضوی+تصاویرنمایشگاه عرضه محصولات پاییزه در خرم‌آباد برگزار می‌شودنمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس گشایش یافت

اسودی با اشاره به بازگشایی این نمایشگاه از فردا در کیلومتر چهار جاده دامغان گفت: این نمایشگاه در زمان تعیین‌شده هر روز از ساعت 17 تا 22 به روی عموم مردم گشوده است.

وی با اشاره به اینکه واحد‌های تولیدی و صنفی استان سمنان و چند استان هم‌جوار در 120 غرفه به عرضه کالاها در این نمایشگاه پاییزه می‌پردازند گفت: سعی شده است کالاها با برندهای ایرانی در این نمایشگاه به مردم عرضه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: قیمت‌گذاری بر روی تمامی کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه از سوی کارشناسان اتحادیه‌ها و اصناف انجام‌شده است.

اسودی گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را بازرسان سازمان صمت استان سمنان و اتاق اصناف اطلاع دهند.

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد