Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، در این‌نامه آمده است:

«باطلاع می‌رساند , پرواز شماره 978  هواپیمایی ایران ایر تور روز جمعه 22 شهریور در ساعت مقرر تهران را به‌مقصد تبریز ترک کرد که پس از دقایقی خلبان پرواز با تشخیص یک نقص جزئی در هواپیما و اینکه علیرغم این نقیصه و مطابق با دستورالعمل پروازی این هواپیما می توانسته به پرواز خود ادامه دهد لذا باتوجه به اینکه ادامه پرواز این هواپیما از تبریز به کشور ترکیه بوده، در راستای حفظ مضاعف ایمنی مسافران و سلامت پرواز به فرودگاه مبدا مراجعت نموده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقبا مسافران با پروازهای دیگر  به مقصد تبریز  اعزام و هواپیمای یاد شده نیز  با رفع نقص پس از 2 ساعت به چرخه عملیاتی ناوگان این شرکت بازگشته است.

ضمن تکذیب ادعای مدیر کل محترم فرودگاه مهرآباد در اعلام غیر تخصصی خبر، خاطر نشان می شود، اعلام وضعیت اضطراری مطابق مقررات عملیات پرواز و مدیریت ترافیک هوایی مستلزم مراتبی است که خلبان به تشخیص آن اعلام وضیت اضطراری می نماید، کما اینکه این پرواز بسبب حیاتی نبودن نقص حادث شده  اعلام وضعیت اضطراری ننموده و بصورت عادی اقدام به فرود در فرودگاه مهر آباد نموده است .»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرودگاه شهدای خرم آباد، پرواز ساعت ۱۵ امروز به شماره پروازی ۱۰۰۶ شرکت هواپیمایی ماهان در مسیر تهران به خرم آباد به علت شرایط جوی با تصمیم خلبان به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

سازمان هواشناسی امروز جمعه با تاکید بر تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

بنا بر اعلام هواشناسی لرستان میانگین بارندگی طی ۷۲ ساعت گذشته در استان به میزان ۴۶ میلی‌متر ثبت شده که بیشترین بارش‌ها با میزان ۱.۸ میلی‌متر مربوط به رومشکان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • بازگشت پرواز تهران - خرم آباد
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • شرایط جوی پرواز تهران - خرم آباد را مجبور به بازگشت کرد
  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • تهران قدیم | تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل/ عکس
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید