Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر آبی پوشان به مسجد سلیمان از ساعت 10 صبح امروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد.
به گزارش آریا، آبی پوشان در شرایطی تمرین تاکتیکی را پشت سر گذاشتند که روزبه چشمی بازیکن استقلال در بخش‌هایی از تمرین به صورت انفرادی و زیر نظر مارکو کار کرد و در بخشی از تمرین، در کارهای گروهی شرکت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمع بازیکنان استقلال تنها فرشید باقری به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بود.چشمی در سفر به مسجد سلیمان استقلال را همراهی نخواهد کرد.
بازیکنان استقلال بعد از صرف ناهار، راهی فرودگاه می‌شوند تا ساعت 13:30 تهران را به مقصد اهواز ترک کنند. اعضای این تیم از اهواز به وسیله اتوبوس راهی مسجد سلیمان خواهند شد. تیم فوتبال استقلال قرار است فردا از ساعت 19:45 در ورزشگاه بهنام محمدی به مصاف نفت مسجید سلیمان برود.
 استقلال در هفته سوم به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. دیداری که آبی‌ها امیدوارند با شکست حریف، از چالش اولِ فصل گذر کنند. استراماچونی هم برای تجربه اولین برد فصل با چند تغییر به مصاف حریف می‌رود. اولین تغییر استقلال که احتمالا دل‌پذیرترین تغییر هم است، تشکیل زوج یزدانی و دانشگر است. دو مدافعی که به ترتیب هفته اول و دوم را محروم بودند تا دفاع استقلال در شروع فصل آسیب‌پذیر باشد. همچنین سمت چپ دفاع استقلال هم با تغییر مواجه خواهد شد. با خط خوردن میلاد زکی‌پور از لیست هجده نفره این تیم، هروویه میلیچ دفاع چپ استقلال در بازی با مسجدسلیمان خواهد بود.
تغییر بعدی استقلال در خط هافبک است، جایی که با مصدومیت فرشید باقری، مسعود ریگی وارد زمین می‌شود. البته ریگی یک خط عقب‌تر قرار می‌گیرد تا علی کریمی فضای بیشتری برای کمک به خط حمله داشته باشد. در خط حمله هم به نظر می‌رسد استراماچونی رضایت کافی از عملکرد دیاباته نداشته و مجددا مرتضی تبریزی به ترکیب این تیم برمی‌گردد.
لیست 19 نفره تیم فوتبال استقلال برای سفر به مسجدسلیمان اعلام شد. به نقل از سایت باشگاه استقلال، آبی‌های پایتخت فردا (یکشنبه) در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، مهمان نفت مسجد سلیمان هستند. با نظر استراماچونی، سجاد آقایی، محمد دانشگر، علی دشتی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، عارف غلامی، سیدحسین حسینی، علی کریمی، محسن کریمی، میلیچ، حسین پورحمیدی، آرش رضاوند، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی، سیاوش یزدانی و شاهین طاهرخانی، استقلال را در سفر به مسجدسلیمان همراهی می‌کنند. در سفر آبی پوشان به مسجد سلیمان، روزبه چشمی، فرشید باقری، میلاد باقری، میلاد زکی‌پور و رضا آذری به همراه بازیکنان جوانی مثل امیرحسین کارگر، سینا خادم پور و ... غایب خواهند بود.
مدافع چپ استقلال به دلیل ضعف فنی از فهرست دیدار با نفت مسجد سلیمان خط خورد. میلاد زکی پور، مدافع استقلال در شرایطی از فهرست دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان خط خورد که برخی از رسانه ها خبر از مصدومیت این بازیکن دادند. اما به گفته یکی از مسئولان باشگاه، زکی پور مصدوم نیست و فقط به دلیل ضعف فنی از فهرست استقلال خط خورد. گفتنی است، استراماچونی روی گلی که استقلال از فولاد دریافت کرد، زکی پور را مقصر اصلی دانست.
کادرپزشکی استقلال در تمرین دیروز از دیاباته تست پزشکی گرفت. باوجود اینکه شیخ دیاباته، مهاجم خارجی آبی ها در تمرین چند روز اخیر استقلال در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت، اما برای اطمینان بیشتر، کادرپزشکی استقلال در تمرین دیروز از دیاباته تست پزشکی گرفت. مهاجم استقلال پس از پشت سر گذاشتن تمام مراحل تست پزشکی، برای حضور در ترکیب اصلی دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان تاییدیه دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زکی پور استقلال نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس

محمود فکری در تمرین استقلال حضور پیدا کرد

طرفداری | تمرین امروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت اما این موضوع می تواند به معنی کنار رفتن کدورت های گذشته باشد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس