Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@02:26:29 GMT

فتونیوز/انتشار خبر کذب اقدامی مجرمانه است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۲۶۲

فتونیوز/انتشار خبر کذب اقدامی مجرمانه است

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار داشت: آنچه که مشخص شد این است که از این اتفاقات پیش می آید و کذب بودن خبر دروغ دختر آبی با توضیحاتی که پدر آن مرحومه گفت مشخص شد، به نظر من دستگاه قضایی باید به این قضیه ورود کند و اگر با سوءنیت این خبر منتشر شده است با خبرگزاری خبرآنلاین که منتشر کننده آن بوده است برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الله یار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص خبر دروغ دختر آبی و انتشار آن توسط خبرگزاری دولتی خبرآنلاین در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: متاسفانه یک اتفاقی افتاده است که گاهی بدون دقت و بررسی اخباری را منتشر می کنند که در جامعه ایجاد تشویش می کند که ذهن و روان مردم و را بهم می زند.

وی افزود: خانم سحرخدایاری همانطور که معلوم شد و پدرش گفت مشکلات روانی داشته و اصلا بحث محکومیت در بین نبوده است؛ به نظر من این یک موضوع طراحی شده است که خواسته اند فضای تبلیغاتی منفی علیه نظام و مسئولین ایجاد کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار داشت: آنچه که مشخص شد این است که از این اتفاقات پیش می آید و کذب بودن آن خبر با توضیحاتی که پدر آن مرحومه گفت مشخص شد، به نظر من دستگاه قضایی باید به این قضیه ورود کند و اگر با سوءنیت این خبر منتشر شده است با خبرگزاری خبرآنلاین که منتشر کننده آن بوده است برخورد کند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟

به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902305

دیگر خبرها

  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • سمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • افشاگری همتی از نرخ تورم بانک مرکزی/ همتی: تورم فروردین ۱۴۰۲ «۶۳ درصد» بوده است/ پشت‌پرده گرانی ارز هم مشخص شد
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟