Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@15:11:04 GMT

اعلام نتایج اولیه آزمون آتش نشانی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۳۵۸

نتایج اولیه آزمون علمی مشاغل پیمانی آتش نشانی اعلام شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: نتایج اولیه آزمون علمی مشاغل پیمانی آتش نشانی به صورت کارنامه اعلام شد.   عباس کرکه آبادی افزود: آزمون علمی مشاغل پیمانی آتش نشانی در مردادماه سال جاری برگزار شد و داوطلبان می‌توانند از امروز -شنبه - با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/ از نتایج آزمون آگاه شوند.
وی خاطر نشان کرد: نتایج اعلام شده به میزان سه برابر ظرفیت استخدامی است و اعلام شدگان برای بررسی مدارک معرفی می‌شوند.   او افزود: هرگونه پاسخگویی به داوطلبان درخصوص کارنامه آن‌ها فقط از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.
کرکه‌آبادی گفت: نتیجه نهایی داوطلبان در صورت معرفی برای آزمون عملی، پس از انجام آزمون و سایر مراحل قانونی مشخص خواهد شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آزمون آتش نشانی جهاد دانشگاهی استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول

 عبدالرسول پورعباس، امروز در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در جمع  خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت گفت: کنکور ۱۴۰۳ ماه یکی از ایمن ترین آزمون های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می کنند نخوردند. 

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند  دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند و در لحظه شناسایی شدند. 

پورعباس گقت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود‌‌ ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند. 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه این داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان ها بودند یا جنسیت داوطلبان متقلب چه بوده، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر  ارجاع می‌شوند و  معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

وی گفت: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای شهرستان‌ها دوباره برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد