Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم های روئینگ جوانان زنان و مردان و روئینگ بزرگسالان آغاز شد‌. ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ مردان جوانان از فردا 24 شهریورماه آغاز می شود و 26 مهرماه در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی قرائت مربی، امیرحسن کاویانی کمک مربی و مرتضی قاطع سرپرست اردو اعضای کادر فنی این تیم هستند.

امیررضا رضازاده از آذربایجان غربی، مهراب فرهادی و آریا سلیمانپور از تهران، فواد هوشیار و شهروز صفایی از کردستان پاروزنان دعوت شده به اردو هستند.

سینا پاشایی از آذربایجان غربی، امیررضا عبدالی از تهران، عارف مهاجری از زنجان، عطا زارعی و محمدرضا هاشمی از خراسان شمالی و مهدی اسکافی از گیلان نیز تحت عنوان اردوی استعدادیابی همزمان با اردوی تیم ملی در کنار نفرات ملی پوش تمرین می کنند تا در تست انتخابی پایان اردو شرکت داشته باشند.

**ملی پوشان روئینگ آقایان به آب زدند

دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ آقایان بزرگسالان با حضور 11 ورزشکار برای آمادگی حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 و قهرمانی آسیا 2019 به میزبانی سد آیدوغموش شهرستان میانه آغاز شده است.

افشین فرزام مربی، فرزین رضایی کمک مربی، پرهام باقری دستیار مربی و حمید ابولقاسم زاده سرپرست اردو کادر فنی تیم را تشکیل داده اند.

میلاد اله وردیان، فرزدا کربلای قلی زاده، فرهاد کربلای قلی زاده، عاقل حبیبیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی، سیاوش سعیدی، محمد حسین حقی و مهدی قپانوری از تهران، بهمن نصیری از زنجان و امیرحسین محموپور از گیلان نفرات حاضر در این اردو هستند که تمرینات خود را تا 25 مهر ماه در آذربایجان غربی ادامه خواهند داد.


*اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان جوانان برگزار شد

 اولین اردوی تیم ملی روئینگ بانوان جوانان پس از برگزاری تست انتخابی تیم ملی با حضور 4 پاروزن برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2019 به مدت 10 روز در سد شیرین دره خراسان شمالی آغاز شد.

سولماز عباسی مربی، هما خاتمی کمک مربی و مژگان زهرایی سرپرست است.

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، فروغ آقابالازاده و سما حشمدار از تهران و اسرا جوانمردی از کردستان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

دیدار علیرضا سهرابیان با رئیس و‌ دبیرکل کنفدراسیون کانوئینگ آسیا

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,32,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت