Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:13:59 GMT

کارگاه مبانی هنر سخنوری برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۳۷۸۶

کارگاه مبانی هنر سخنوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه مبانی هنر سخنوری به‌زودی با تدریس مجید یراق‌بافان گوینده و مجری صدا و سیما در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی ۳ محور اصلی دارد که به‌ترتیب عبارت‌اند از ارائه راه‌کارهای افزایش مهارت ارتباط کلامی، تبیین فنون واژه‌گزینی در سخن گفتن و متن‌خوانی (نظم و نثر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فراخوان مربوط به این رویداد اعلام شده که شرکت در دوره آموزشی مذکور هیچ ضمانتی برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ندارد و همچنین به دانشجویان و طلاب ۱۰ درصد تخفیف تعلق می‌گیرد.

نام‌نویسی در این‌دوره که ویژه افراد ۱۸ سال به بالاست، از امروز شنبه ۲۳ شهریور آغاز شده و تا ۵ مهر ادامه خواهد داشت. طبق اعلام برگزارکنندگان، در صورت تکمیل ظرفیت ثبت‌نام، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده باشند.

کد خبر 4717698 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: برگزاری دوره آموزشی فرهنگسرای رسانه کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب گردشگری ماه محرم ترجمه ادبیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرهنگ ایثار و شهادت نشر نو وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فرهنگ عمومی تجدید چاپ بازار نشر ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه یک روزه جوانی جمعیت ویژه خواهران و برادران به همت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری جامعة الزهرا حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود.

در این نشست که به صورت حضوری برگزاری می‌شود صالح قاسمی به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رأس ساعت ۸ الی ۱۸ است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6096916 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت