Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت:یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت،گاز و پتروشیمی ۲۴ تا ۲۷ آذرماه امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده ظهر امروز در نشست با بازرگانان و تجار استان بوشهر با بیان اینکه این استان با داشتن ظرفیت‌های مهم  سبب تحول اقتصادی و تجاری جهانی شده اظهار داشت: استان بوشهر ضمن اینکه از ظرفیت تجاری بالایی برخوردار است در حوزه صنعت و صادرات محصولات گوناگون دارای جایگاه جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش صادرات محصولات غیر نفتی از استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر با داشتن صنایع مختلف پتروشیمی و پالایشگاه گازی ظرفیت مهمی در تولید و صادرات فراهم کرده بگونه‌ای که استان بوشهر در رتبه نخست صادرات غیرنفتی کشور قرار گرفته است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از راه‌اندازی نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در آذرماه امسال در استان بوشهر برگزار می‌شود.

محمدزاده با اشاره به اینکه این نمایشگاه 24 تا 27 آذر ماه در بوشهر برگزار می‌شود بیان کرد: از تمامی انجمن‌های تخصصی، تشکلها و بنگاههای اقتصادی برای حضور فعال در این نمایشگاه  به‌منظور آشنایی بیشتربا تولیدات داخلی و دستیابی  به تامین نیاز مواد اولیه دیگرصنایع استان دعوت می‌شود.

نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه راه‌اندازی می‌شود بوشهر| افتتاح نمایشگاه تخصصی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی در عسلویه به روایت تصویر بوشهر| توانمندی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران در نمایشگاه عسلویه ارائه شد

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تعدادی از شرکت‌های داخلی حضور دارند خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه زنجیره‌ای کامل از فعالیت‌های شرکت‌های فعال در عرصه تولید، فرآوری و صادرات محصولات نفتی با هدف ایجاد ارتباط نزدیک میان صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • مهدوی: نامه تشکل ها به رهبری موضوع جدیدی نیست
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟