Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش را به تمام شیعیان جهان تسلیت گفته و امیدوارم عزاداری‌های تان مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد. بازی مهمی با تیم ریشه دار نساجی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم یکی از تیم‌های خوب و با قدمت فوتبال ایران است. جای خوشحالی است تیم‌هایی مانند نساجی پس از مدت‌ها غیبت در لیگ برتر ایران حضور دارند و با استفاده از تماشاگران خوب شان شور و هیجان خوبی به لیگ ما داده اند.

او افزود: بازی سختی با تیم خوب نساجی داریم و فکر می‌کنم ۵ - ۶ بازیکن فعلی حریف سابقه بازی در سایپا را دارند. به همین دلیل طرفین از هم شناخت مناسبی دارند و همین امر بازی را جذاب می‌کند.

صادقی درباره برنامه‌های تیم سایپا در تعطیلات لیگ برتر گفت: این تعطیلی‌ها کار را برای تیم‌های با برنامه سخت می‌کند، اما بازی‌های تیم ملی هم مهم است. سعی کردیم تیم خود را در شرایط بازی حفظ کنیم و دیدار تدارکاتی خوبی هم با پرسپولیس انجام دادیم. سعی کردیم مقابل پرسپولیس از تمام نفرات خود استفاده کنیم. اکنون برای شروع دوباره لیگ آماده هستیم.

سرمربی تیم سایپا درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: تیم ما آماده است، اما یکی - ۲ بازیکن مصدوم داریم که شرایط آن‌ها برای بازی با نساجی تا فردا (یکشنبه) مشخص می‌شود. سایپا، تیم جوانی است و هدف اصلی اش این است که بازی به بازی پیشرفت کند. بازیکنان جوان ما انگیزه زیادی برای بهتر شدن دارند و این موضوع برای ما خوشحال کننده است.

صادقی درباره کیفیت زمین دستگردی گفت: در بازی قبلی سایپا زمین ورزشگاه دستگردی کیفیت خوبی نداشت و فکر می‌کنم آن را کوتاه نکرده بودند، اما طبق آنچه ۲ روز پیش دیدم در هفته‌های اخیر به این زمین رسیدگی شده و فکر می‌کنم کیفیت آن برای بازی فردا نسبت به دیدار سایپا و گل گهر بسیار بهتر باشد.

او درباره اعلام نشدن برنامه سالانه لیگ بیان کرد: ما تنها برنامه ۲ هفته بازی‌ها را در اختیار داریم و می‌دانیم فردا باید با نساجی و ۲۹ شهریور با پارس جنوبی بازی کنیم. تاکنون برنامه سایر بازی‌ها را به ما نداده اند. امیدوارم مانند سال‌های گذشته برنامه رقابت‌ها به صورت کامل اعلام شود و مربیان از برنامه سالانه اطلاع کاملی داشتند. البته ممکن بود این برنامه به شکل جزئی تغییر می‌کرد، اما با توجه به اینکه اکنون برنامه کامل رقابت‌ها را نداریم، نمی‌توانیم برنامه ریزی خاصی انجام بدهیم. امیدوارم زودتر این مشکل حل شود. فکر می‌کنم تاخیر در شروع لیگ برتر سبب شد برنامه ریزی‌ها خوب پیش نرود.

صادقی درباره اینکه شنیده می‌شود برخلاف تیم‌هایی مانند سایپا و نساجی، تیم‌های مدعی برنامه کامل لیگ را در اختیار دارند، بیان کرد: اگر به واقع چنین موضوعی صحت داشته باشد به تیم‌هایی مانند سایپا توهین می‌شود. چرا باید برخی تیم‌ها برنامه کامل لیگ را در اختیار داشته باشند و سایر تیم‌ها نداشته باشند. اولین بار است چنین موضوعی را می‌شنوم و به واقع ناراحت شدم. اگر صحت داشته باشد خیلی بد است. چه تفاوتی بین سایپا با تیم‌هایی مانند پرسپولیس و تراکتور وجود دارد. حتی شایعه اش هم ناراحت کننده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان پرسپولیس است. سرخ‌های تهرانی و مازندرانی شرایط حساسی برای قهرمانی و بقا دارند و سه امتیاز این مسابقه برای‌شان اهمیت بسیار زیادی دارد.

نساجی در این بازی با لباس قرمز رنگ به میدان می‌رود و پرسپولیس نیز یکدست مشکی‌پوش خواهد بود.

نکته جالب اینکه پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام در ورزشگاه وطنی با برتری چهار بر صفر مقابل نساجی قهرمان شده بود. پرسپولیسی‌ها در آن بازی سفیدپوش بودند ولی این فصل در وطنی مشکی به تن خواهند کرد.

منبع: خبر آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی