Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@00:43:09 GMT

فعالیت مبلغان لازمه حفظ سلامت خانواده و جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۰۶۵

فعالیت مبلغان لازمه حفظ سلامت خانواده و جامعه است

حجت الاسلام مهدوی، بر ضرورت فعالیت تبلیغی مبلغان و بصیرت بخشی در جامعه تأکید کرد و گفت: این مهم در حفظ کانون خانواده در برابر آسیب های اجتماعی مؤثر بوده و سلامت جامعه را نیز در پی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«سعید مهدوی»، امروز(23 شهریور) در جمع خبرنگاران افزود: تا پایان دهه اول ماه محرم یک هزار و 200 مبلغ در لرستان فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به فعالیت مبلغان بومی و غیربومی اشاره و عنوان کرد: تا پایان ماه صفر مبلغان بومی استان همواره در شهرستان های استان فعالیت تبلیغی دارند.

 

وی یادآور شد: دو هزار و 500 مداح نیز در هیئت های مذهبی استان لرستان در این ایام فعالیت داشتند.

 

حجت الاسلام مهدوی تحکیم بنیان خانواده و تبیین بیانیه گام دوم را از محورهای مهم فعالیت مبلغان عنوان کرد و اذعان داشت: تلاش مبلغان نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و دوری از سبک زندگی غربی است.

 

وی بر ضرورت حفظ سلامت خانواده ها تأکید و خاطرنشان کرد: حفظ سلامت خانواده در حفظ سلامت جامعه مؤثر بوده و سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عاشورای حسینی عاشورا مسجد عزاداری محرم نماز جمعه تاسوعای حسینی نماز ظهر عاشورا خطبه های نماز جمعه استان بوشهر کانون خانواده سلامت جامعه تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

افشین صالحی نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان جیرفت برگزار شد، گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان، خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است و این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید جدی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن حمایت زندانیان جیرفت قابل تأمل است؛ ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند، بیان داشت: ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت شده و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، تصریح کرد: مدیرعامل جدید انجمن، چهره‌ای جوان، دلسوز و پر تلاش است و با توجه به تجارب و حسن شهرت در این سمت قرار گرفته است. 

 وی بیان کرد: در زمان کنونی، لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها از خانواده زندانیان پیش برویم. 

در این آیین از خدمات مسعود فاطمی قدردانی و حامد دلفاردی به سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • عربستان اسپانسر فیفا شد!‏
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • حساسیت فصلی کودکان
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه