Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان گفت:منافقین که دستشان به خون هزاران زن و مرد ایرانی آلوده است در موضوع فوت سحر خدایاری معروف به دختر آبی جریان سازی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله صادقی، تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان در گفتگو باخبرنگار هرمز با اشاره به جریان سازی معاندین داخلی و خارجی در موضوع دروغ دختر آبی اظهار کرد:در محرم امسال در فضای مجازی به یک مطلب بصورت پررنگ و برجسته پرداخته شد سحر خدایاری معروف به دختر آبی که همه تلاش خود را با پوشیدن لباس مبدل پسرانه انجام می دهد تا وارد ورزشگاه آزادی شود و موفق نمی شود و پرونده قضایی برایش درست می شود و در زمان مراجعه به دادگاه شخصی به ایشان می گوید مجازات درگیری به توهین مامور شش ماه حبس است و این دختر که مشکل روحی و روانی داشته اقدام به خودسوزی می کند و چندروز بعد فوت می شود در حالیکه کسی از محتویات پرونده وی مطلع نبوده و خبر کذب به وی داده شده ولی حواشی این اتفاق بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیلگر مسائل سیاسی هرمزگان افزود: تعدادی از سلبریتی ها و برخی نمایندگان مجلس به نحوی در مورد مقام زن و با اصطلاح در دفاع از آن صحبت کردند که جای تعجب دارد مثل اینکه تمام مشکلات زنان را در سطح جامعه و در مصوبات خود در مجلس حل نموده اند و فقط یک مشکل باقی مانده آن هم ورود مختلط زنان به ورزشگاه است در حالیکه زنان با مشکلات عدیده ای مثل زنان سرپرست خانوار، ساعت کاری خانم های شاغل و غیره مواجه اند.

صادقی ادامه داد: جالب اینجاست که خاندان پهلوی و منافقین هم به صف حامیان دختر آبی پیوسته اند و پدر دختر فوت شده که جانباز می باشد اظهار شرمندگی می کند که چرا باید عکس های برهنه دختری جعلی را به اسم دخترم در فضای مجازی منتشر شده  و منافقین که دستشان به خون هزاران زن و مرد ایرانی آلوده است جریان سازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراجع تقلید هم نظراتشان راجع به اختلاط زن و مرد مشخص است انتظار می رود ابتدا در باب ورود زنان به ورزشگاه ها فرهنگ سازی مناسبی انجام گیرد چون در حال حاضر شاهد فضای آلوده و مسموم و بدون شان بانوان در ورزشگاه ها هستیم و شرایط مناسب برای ورود بانوان محیا نیست و شان زن ایرانی پایمال می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گوشی ویوو Y38 5G به‌صورت رسمی معرفی شد. طراحی و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی مشابه ویوو Y200i است.

براساس گزارش زومیت، طبق بیانیه‌ی رسمی، ویوو Y38 5G به صفحه‌نمایش ۶٫۶۸ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. جدیدترین گوشی ویوو از اسپیکر استریو بهره می‌برد و حداکثر روشنایی نمایشگر آن به ۱٬۰۰۰ نیت می‌رسد.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۲ ویوو Y38 5G را حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x همراهی می‌کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه کارت حافظه، فضای ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش بدهند.

ویوو Y38 5G از سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری FunTouch OS 14 استفاده می‌کند. انرژی باتری غول‌پیکر ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی مورد بحث توسط شارژر ۴۴ واتی قرار گرفته در جعبه‌ی آن تأمین می‌شود.

ویوو گوشی جدید خود را به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک ماژول ۲ مگاپیکسلی مجهز کرده است. دوربین سلفی وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. حسگر اثر انگشت با دکمه‌ی پاور ادغام شده و در بخش کناری گوشی قرار گرفته است.

ویوو Y38 5G دارای گواهی IP64 است و برخلاف انتظار از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در آن خبری نیست. از قیمت گوشی جدید ویوو اطلاعات دقیقی دردسترس نیست.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902034

دیگر خبرها

  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!