Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:42:51 GMT

روایت رسانه های داخلی از وعده های انتخاباتی نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۵۹۲۹

روایت رسانه های داخلی از وعده های انتخاباتی نتانیاهو

به گزارش گروه نشریات خبری ایرنا، انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی سه شنبه (۲۶ شهریور ماه) پس از شکست انتخابات زودهنگام در ۲۰ فروردین ماه، دوباره برگزار خواهد شد. پس از برگزاری این انتخابات در اوایل سال جاری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر حزب لیکود مامور تشکیل کابینه شد اما با وجود اختلافات بسیار در میان احزاب راست افراطی در امر تشکیل کابینه ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون سه روز مانده به برگزاری مجدد انتخابات، نظرسنجی ها در سرزمین اشغالی نشان می دهد که احزاب لیکود و آبی سفید در صورت برگزاری انتخابات تعداد کرسی‌های برابر را به دست می آورند. هر چه به زمان برگزاری این انتخابات نزدیک می شود، نتانیاهو برای جلب آرای بیشتر به اقدامات نمایشی و تبلیغاتی بیشتری دست می زند. او به رای‌دهندگان اسرائیلی وعده داده است که اگر بار دیگر نخست‌ وزیر شود، کرانه غربی رود اردن و شمال غربی بحرالمیت را به خاک اسرائیل ضمیمه خواهد کرد.

رسانه های اصلاح طلب به موضوع هایی چون پشت‌پرده سناریوی نتانیاهو برای الحاق کرانه باختری؛ هشدار جدی پوتین به نتانیاهو درباره ادامه حملات به سوریه و لبنان؛ اتهام نتانیاهو به حزب رقیب در دست داشتن انتشار اخبار جاسوسی از آمریکا؛ نصب تجهیزاتی در نقاط حساس واشنگتن برای استراق سمع از سوی اسراییل و جاسوسی تل‌آویو از کاخ سفید پرداخته اند.

رسانه های اصولگرا نیز علاوه بر موضوع جاسوسی اسراییل از آمریکا، موضوع های دیگری چون گام های اشتباه نتانیاهو درباره ایران؛ تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو؛ پیش بینی نتیجه انتخابات؛ نگرانی اروپایی ها از ادعاهای انتخاباتی نتانیاهو و دیدار نتانیاهو با پوتین را مورد توجه قرار داده اند.

رسانه های اصلاح طلب

عبارت‌های به کار رفته در اخبار و گزارش‌های رسانه‌های نزدیک به جریان اصلاح طلب عبارتند از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از هرحربه‌ای برای کنار زدن رقبای خود در انتخابات استفاده می‌کند؛ نتانیاهو رقیب اصلی خود یعنی حزب "آبی و سفید" به رهبری بنی گانتس را متهم به دست داشتن در انتشار اخبار جاسوسی این رژیم از آمریکا کرد؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسیر درست خارج شده است؛ اسرائیل سال‌هاست هر نوع جاسوسی از آمریکا را «مطلقا ممنوع کرده است»؛ سخنان اخیر نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر الحاق شهرک‌های صهیونیست‌نشین به سرزمین‌های اشغالی بیشتر مضمون انتخاباتی دارد؛ ارتش اسرائیل و شخص نتانیاهو در صدد ترمیم چهره ویران شده خود برآمده‌اند و هشدار جدی پوتین به نتانیاهو درباره ادامه حملات به سوریه و لبنان.

پشت‌پرده سناریوی نتانیاهو برای الحاق کرانه باختری

جلال چراغی کارشناس مسائل سیاسی و رسانه‌ای منطقه در تشریح دلایل و پیامدهای وعده نتانیاهو برای الحاق کرانه‌ باختری و شهرک‌های صهیونیستی به سرزمین‌های اشغالی درگفت ‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: سخنان اخیر نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر الحاق شهرک‌های صهیونیست‌نشین به سرزمین‌های اشغالی بیشتر مضمون انتخاباتی دارد. به گونه‌ای که باید این سخنان را آخرین حلقه تلاش‌های انتخاباتی وی قلمداد کرد.

وی ادامه داد: نتانیاهو برای ارائه چهره مثبت از خود تلاش کرد نشستی سه جانبه با حضور روسای جمهور آمریکا، روسیه و خودش برگزارکند که به نظر می‌رسد در انجام این کار موفق نشده است. این موضوع را باید یک ناکامی جدید برای نتانیاهو دانست و پس از این ناکامی او اقدام به ایراد سخنان اخیرش درباره کرانه باختری و الحاق بخشی از آن به سرزمین‌های اشغالی کرد. بخش دیگری از اظهارات نتانیاهو را باید در راستای عملیات اخیر حزب‌الله در جنوب لبنان (منطقه رامیه) مورد نظر قرار داد؛ چراکه این عملیات توانست هیمنه ارتش اسرائیل و نتانیاهو را فرو بریزد. بعد از این موضوع ارتش اسرائیل اقدام به حملات پراکنده در غزه کرد که مجدداً با شکست روبه‌رو شد؛ به صورتی که مقاومت فلسطین ظرف ۲۴ ساعت دو پهپاد اسرائیل را مورد هدف قرار داد و این اتفاق برای اولین بار است که از سوی مقاومت فلسطین در آسمان‌های غزه رخ می‌دهد.

این پژوهشگر مسائل بین‌الملل با اشاره به پروژه نتانیاهو برای کسب اعتبار سیاسی در آستانه انتخابات اسرائیل گفت: ارتش اسرائیل و شخص نتانیاهو در صدد ترمیم چهره ویران شده خود برآمده‌اند و به همین علت در بعد سیاسی با ایراد سخنان شتابزده و نسنجیده تلاش می‌کند تا در آستانه انتخابات اوضاع را به نفع خود هدایت کند... د. نتانیاهو در داخل اسرائیل شرایط نامناسبی دارد و حیات سیاسی او به دلیل مفتوح بودن پرونده‌های فساد مالی همچنان در معرض خطر قرار دارد. به همین جهت یکی از دلایلی که باعث می‌شود چنین سخنانی را به زبان بیاورد، فرار از این شرایط است.

هشدار جدی پوتین به نتانیاهو درباره ادامه حملات به سوریه و لبنان

پایگاه اطلاع رسانی تابناک گزارش داد: به رغم ملاقات میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، بحث و گفتگو میان اسرائیل و روسیه در مورد حملات هوایی به اهداف ایرانی در سوریه و عراق ادامه دارد. این موضوع روز جمعه توسط نشریه ایندیپندنت عربی گزارش شده است.

براساس این گزارش، مسکو اخیرا از سه حمله هوایی اسرائیلی به سه پاسگاه نیروهای سوریه جلوگیری کرده است و حتی تهدید کرده که هر جنگنده اسرائیلی که اقدام به چنین حملاتی کند، یا توسط جت های روسی و یا موشک های ضد هوایی S۴۰۰ مورد هدف قرارخواهدگرفت. منبع این گزارش همچنین مدعی شده است که پیش از این نیز دوبار وضعیت مشابهی اتفاق افتاده و در ماه اوت، مسکو از یک حمله هوایی به پاسگاه سوریه در قاسیون، که یک باتری سامانه موشکی S۳۰۰ در آن قرار دارد، جلوگیری کرده است.

علاوه بر این در این گزارش بیان شده که یک حمله هوایی دیگر برای یک هفته بعد از آن به یک پایگاه هوایی سوریه در منطقه قنیطره وحمله هوایی سوم هم در منطقه حساس درلاذقیه برنامه ریزی شده بوده است. این تحولات همان چیزی است که نتانیاهو را وادارکرد تا سفر فوری خود را به روسیه و برای تلاش و ترغیب پوتین در نادیده گرفتن حملات اسرائیل به اهداف سوری انجام دهد.

اتهام نتانیاهو به حزب رقیب  در دست داشتن انتشار اخبار جاسوسی از آمریکا

به گزارش خبرگزاری ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از هر حربه‌ای برای کنار زدن رقبای خود در انتخابات استفاده می‌کند، این بار رقیب اصلی خود یعنی حزب "آبی و سفید" به رهبری بنی گانتس را متهم به دست داشتن در انتشار اخبار جاسوسی این رژیم از آمریکا کرد.

وی افزود: مارک لوین که پیشتر رئیس دفتر دادستانی کل آمریکا بود، روز گذشته در گفت ‌وگو با شبکه فاکس اظهار کرد که این گزارش (جاسوسی) متناسب با ترفندهایی است که یؤال بننسون، مشاور انتخاباتی بنی گانتس و یائیر لاپید، رئیس حزب میانه رو و لیبرال "آینده" دنبال می‌کنند.

نتانیاهو در ادامه حزب آبی و سفید را به آمادگی برای خدشه دار کردن روابط آمریکا و اسرائیل برای کسب تعداد انگشت‌شماری از آرا در انتخابات کنست متهم کرد.  یائیر لاپید که یکی از قطب‌های حزب آبی و سفید به شمار می‌رود در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسیر درست خارج شده است.

وی در ادامه تصریح کرد که او پنجشنبه در جریان مصاحبه با شبکه سی ان ان از نتانیاهو حمایت کرده است اما نتانیاهو امروز انگشت اتهام را به سمت حزب آبی و سفید نشانه می‌برد.

نصب تجهیزاتی در نقاط حساس واشنگتن برای استراق سمع از سوی اسراییل

در بخشی از گزارش ایسنا می خوانیم: نشریه پولیتیکو در گزارشی که پنجشنبه، ۲۱ شهریور منتشرکرد به نقل از سه مقام پیشین آمریکایی مدعی شد که اسرائیل برای استراق سمع از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و سایر مقامات ارشد آمریکا، تجهیزاتی در نقاط حساس واشنگتن، از جمله در نزدیکی کاخ سفید، نصب کرده بود.  نخست وزیر و شماری دیگر از مقام‌های اسرائیل پیش از این ادعای نشریه پولیتیکو مبنی بر «استراق سمع اسرائیل از کاخ سفید» را به شدت رد کرده بودند.

نتانیاهو در بیانیه‌ای که تنها دقایقی پس از انتشار این گزارش منتشر شد چنین موضوعی را تکذیب کرد و گفت اسرائیل سال‌هاست هر نوع جاسوسی از آمریکا را «مطلقا ممنوع کرده است». رئیس‌جمهوری آمریکا نیز گفته که باور ندارد اسرائیل از کشورش جاسوسی کرده باشد.

جاسوسی تل‌آویو از کاخ سفید

روزنامه مردم سالاری نوشت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، گزارش نشریه پولیتیکو را که به نقل از مقام‌های دولت آمریکا از کشف ابزار شنود اسرائیل در اطراف کاخ ‌سفید نوشته را رد کرده است.  نشریه آمریکایی پولتیکو در گزارش خود به نقل از سه مقام ارشد سابق دولت آمریکا نوشته به احتمال زیاد اسرائیل پشت کارگذاشتن ابزارهای جاسوسی بوده که در اطراف کاخ‌سفید کشف شده‌اند. اما دفتر نتانیاهو با صدور بیانیه‌ای در روز پنج‌شنبه این ادعا را ا «دروغ آشکار» خوانده است.

در این بیانیه نخست وزیر اسرائیل مدعی شده است که: «یک تعهد قدیمی و همچنین دستور مستقیمی از سوی دولت اسرائیل وجود دارد که (نهادهای جاسوسی ما را) از عملیات اطلاعاتی در داخل آمریکا بر حذر می‌دارد.» 

انتخابات سراسری تا چند روز دیگر در اسرائیل برگزار خواهد شد و نتانیاهو با وجود پیروزی در انتخابات اخیر به علت از اکثریت افتادن دولت ائتلافی باید برای کسب کرسی نخست وزیری دوباره تلاش کند.

رسانه های اصولگرا

گزاره ها و عبارت هایی که رسانه‌های  منتسب به جریان اصولگرا در اخبار و گزارش های خود به کار برده اند، عبارتند از «دونالد ترامپ» گفته که باور ندارد اسرائیل از کشورش جاسوسی کرده باشد؛ اشتباه محاسباتی نتانیاهو درباره ایران احتمالا هزینه های زیادی برایش خواهد داشت؛ موشک های فلسطین تعیین کننده نتیجه انتخابات رژیم اسراییل است؛ اقدام واشنگتن در برهم زدن برجام و اعمال تحریم های شکننده اقتصادی که تحت عنوان "فشار حداکثری" صورت می گیرد، نتیجه لابی گری اسرائیل در واشنگتن است و دیدار «بنیامین نتانیاهو با «ولادیمیر پوتین» در شهر «سوچی» دستاورد چندانی برای او نداشته است.

جاسوسی اسراییل از آمریکا

روزنامه کیهان در مطلبی نوشت: سه مقام ارشد پیشین دولت آمریکا می‌گویند واشنگتن به این جمع‌بندی رسیده که رژیم صهیونیستی دستگاه‌های جاسوسی از تلفن‌های همراه را در نزدیکی کاخ سفید و دیگر مکان‌های حساس در پایتخت آمریکا نصب کرده است. آن‌طور که نشریه «پالتیکو» گزارش داده، این دستگاه‌ها که به «استینگ‌رِی» مشهورند و به ‌عنوان فرستنده مخابراتی جا زده شده بودند، قادرند مکان تلفن‌های همراه و اطلاعات را استخراج ‌کنند و نیز محتوای تماس‌ها و داده‌های اینترنتی مصرف‌شده را دریافت کنند.

این روزنامه درباره واکنش آمریکا نسبت به این موضوع می نویسد: غالب مراکز امنیتی و سیاستمداران آمریکایی در قبال این خبر رسوا سکوت کرده‌اند و «دونالد ترامپ» هم تنها گفته که باور ندارد اسرائیل از کشورش جاسوسی کرده باشد. دفتر نتانیاهو هم به صدور یک بیانیه اکتفا کرده و گفته «این یک دروغ آشکار است. این دستور دولت اسرائیل است که هیچ اقدام اطلاعاتی علیه آمریکا انجام نشود. این دستور بدون استثنا و با قدرت اجرا می‌شود».

گام های اشتباه نتانیاهو درباره ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الف، درگاه خبری میدل ایست آی با تحلیل وضعیت اسراییل بعد از خروج آمریکا از برجام که با لابی گری رژیم صهیونیستی صورت گرفت، نوشت: اشتباه محاسباتی نتانیاهو درباره ایران احتمالا هزینه های زیادی برایش خواهد داشت.

این پایگاه خبری آنلاین به نزدیک بودن انتخابات در اسراییل اشاره کرده و تاکید کرده است که راهکارهای نتانیاهو در این زمینه با هدف موفقیت در انتخابات صورت می گیرد، چرا که او نگران شکست خود در انتخابات پیش روست.

تحلیل رسانه ای که خود را «چشم خاور میانه» نامیده است حاکی است اقدامات ضد ایرانی نتانیاهو امنیت اسرائیل را کاهش داده: «در آستانه انتخابات ۱۷ سپتامبر در اسرائیل، بنیامین نتانیاهو که نگران شکست در این رقابت ها است، به راهکار قدیمی خود روی آورده و با اشاره به آنچه که حملات پیشگیرانه علیه ایران و متحدانش در خاورمیانه می خواند، فصلی جدید و بسیار خطرناک از به اصطلاح جنگ سایه را آغاز کرده است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ایران می گوید اقدام واشنگتن در برهم زدن برجام و اعمال تحریم های شکننده اقتصادی که تحت عنوان "فشار حداکثری" صورت می گیرد، نتیجه لابی گری اسرائیل در واشنگتن است. گذشته از ائتلاف ضد ایرانی اسرائیل با عربستان و کشورهای خلیج فارس، دیگر اقدامات ضد ایرانی اسرائیل شامل خرابکاری، جنگ سایبری و ترور دانشمندان هسته ای است... ت. یک دانشمند علوم سیاسی مستقر در تهران به شرط فاش نشدن نام به گفته است که اقدام ضد ایرانی اسرائیل دو هدف را دنبال می کند: "نخست کسب موقعیت برتر در انتخابات با نشان دادن توان نظامی اسرائیل و دوم نابود کردن مذاکرات آتی بین تهران و واشنگتن. " ...اقدامات ضد ایرانی نتانیاهو امنیت اسرائیل را کاهش داده، مساله ای که ایران و متحدانش آن را دلیل واقعی پویش مقابله جویانه آمریکا می دانند.

تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو

روزنامه صبح نو در مطلبی با عنوان "موشک های فلسطین تعیین کننده نتیجه انتخابات رژیم اسراییل است" نوشت: نتانیاهو که این روزها به دیده شدن  و جلب توجه افکار عمومی برای انتخابات کنست نیاز دارد، با بیان یاوه گویی های جدید همچون الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی، دست به شوهای تبلیغاتی و رسانه ای زده که دیگر خریداری در افکار عمومی رژیم اسرائیل ندارد و آن را می توان آخرین پرده نمایش نتانیاهو در عرصه سیاسی اش به شمار آورد.

پیش بینی نتیجه انتخابات رژیم صهیونیستی

خبرگزاری تسنیم در یادداشتی با عنوان نتانیاهو چگونه کاستی‌های آراء راستگرایان در انتخابات قبل را جبران کرد؟ آورد: بنیامین نتانیاهو در حالی که انتخابات قبل را با پیروزی پشت سرگذاشت اما نتوانست ائتلافی از احزاب برای تشکیل دولت به وجود آورد. علت این امر این بود که لیکود به همراه راستگرایان و لیبرمن مجموع ۶۵ کرسی را در اختیار داشته باشد اما با خروج لیبرمن از ائتلاف دولت مجموع کرسی های ائتلاف راستگرایان به ۶۰ کرسی رسید. همین چینش در انتخابات تکرار شد و به همین دلیل نتانیاهو نتوانست پس از انتخابات آوریل ۲۰۱۹ با وجود به دست آوردن اکثریت کرسی های پارلمان و پست نخست وزیری، نتوانست ائتلاف دولت را تشکیل دهد. این امر می توانست با کسب یک کرسی صورت بگیرد اما ممکن نشد.

 این عدم موفقیت در تشکیل ائتلاف دولت می تواند در انتخابات جدید نیز گریبانگیر نتانیاهو شود و حتی ممکن است پیش از اینکه به تشکیل دولت برسد به عدم پیروزی در انتخابات منجر شود. سوال اینجا است که جدای از اقداماتی که نتانیاهو برای پیروزی در کل انتخابات می کند او چه اقدامی برای جبران کمبود انتخابات قبلی کرده است تا مشکل به وجود آمده در انتخابات گذشته که منجر به عدم تشکیل ائتلاف دولت شد را جبران کند؟

در بخش نتیجه گیری این یادداشت آمده است: نتانیاهو دو حزب زهوت و عوتسما را در راستگرایان وارد کرد و با این اقدام عملاً ۷ کرسی به کرسی های گذشته خود اضافه کرد و با این شرایط دارای ۶۷ کرسی خواهد شد. با این تفاسیر باید گفت نتانیاهو و راستگرایان نه تنها در انتخابات پیروز خواهند شد بلکه در تشکیل ائتلاف دولت نیز موفق خواهند بود.

اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که احزابی که نتانیاهو گرد هم آورده، مجموعه ای از احزاب راستگرای افراطی و مذهبی های تندرو است که خواسته های غیرقابل تحملی از دولت نتانیاهو خواهند داشت. خواسته هایی مثل عدم سربازگیری از طلاب مدارس یهودی، که بعضاً در جامعه رژیم صهیونیستی ضد ارزش محسوب می شوند و همین امر دو مشکل را برای نتانیاهو به همراه خواهد داشت. اول اینکه او با خواسته هایی متعارض روبرو خواهد شد که نمی تواند بین آنها جمع کند. دوم اینکه خواسته های مجموعه ائتلاف دولت او در تعارض با خواسته های جامعه سکولار ساکن سرزمین های اشغالی است و این امر به مقابله آنها و تعمیق شکاف های قدیمی منجر خواهد شد.

این دو مشکل یک نتیجه بیشتر در بر نخواهد داشت و آن کوتاه کردن عمر دولتی است که نتانیاهو با سختی تشکیل خواهد داد.

نگرانی اروپایی ها از ادعاهای انتخاباتی نتانیاهو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی افکارنیوز، کشورهای اروپایی شامل فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس با انتشار بیانیه‌ای مشترک نسبت به وعده انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار نگرانی عمیق کردند.  نتانیاهو چند روز پیش از این در سخنرانی انتخاباتی خود مدعی الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و دره اردن به سرزمین‌های اشغالی شده بود.

حال پنج کشور اروپایی در بیانیه‌ای مشترک  ضمن اعلام نگرانی عمیق از این تصمیم نتانیاهو، اجرایی شدن چنین موضوعی را نقض خطرناک قوانین بین‌المللی عنوان کرده‌اند.  پنج کشور اروپایی همچنین از تمامی طرف‌ها خواستار آن شده‌اند تا از اتخاذ هر اقدامی که به پیچیده شدن اوضاع و نقض راه حل دولتی منجر شود، پرهیز کنند.

پیش از این در روز سه‌شنبه نیز نتانیاهو در جریان یک سخنرانی انتخاباتی مدعی شده بود که در صورت پیروزی در انتخابات عمومی سه‌شنبۀ آینده ۱۷ سپتامبر، حاکمیت تل آویو را تا درۀ اردن و شمال دریای مرده گسترش خواهد داد.

این ادعای نتانیاهو با واکنش‌های منفی و محکومیت‌های بسیاری روبرو شد و علاوه بر اعتراض و مخالفت گسترده فلسطینی‌ها، همچنین دولتهای اردن، ترکیه و عربستان سعودی نیز با این ادعای نتانیاهو مخالفت کردند.

سازمان ملل نیز در واکنش به ادعای نتانیاهو در مورد الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری طرح چنین شعارهایی را موجب تشدید وضعیت اوضاع فلسطین عنوان کرده بود.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان این ادعاهای نتانیاهو تنها با اهداف تبلیغات انتخاباتی مطرح می‌شود و با توجه به مخالفت‌های گسترده جهانی امکان عملی شدن آن‌ها نیست.

دیدار نتانیاهو با پوتین

خبرگزاری دانشجو در  گزارشی آورده است: یک رسانه آمریکایی جمعه گزارش داده دیدار «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه در شهر «سوچی» دستاورد چندانی برای او نداشته است.

المانیتور نوشته نتانیاهو ابتدا از این دیدار خواسته‌ای کاملاً متفاوت داشت. او خواستار برگزاری دیدار سه‌جانبه‌ای میان مشاوران امنیت داخلی روسیه، اسرائیل و آمریکا با حضور خودش، ولادیمیر  پوتین و «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بود. این خواسته او به دلیل امتناع پوتین از همکاری ناکام ماند.

المانیتور به ناکامی‌های قبلی نتانیاهو در سفرهایش به روسیه هم اشاره کرده است. رسانه آمریکایی نوشته نخست‌وزیر اسرائیل زمانی امیدوار بود که بتواند بین ایران و روسیه جدایی ایجاد کند.

المانیتور می‌نویسد: «امروز- بعد از گذشت چهار سال و ۱۳ دیداری که نتانیاهو با پوتین داشته- به نظر می‌رسد که او نتوانسته بین مسکو و تهران شکاف ایجادکند. شراکت میان دو کشور در سوریه همانند گذشته مستحکم است.»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو رژیم صهیونیستی اردن بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 19 کانال 14 تلویزیون اسرائیل روایت جالبی از اتفاقات اصفهان که ظاهراً با استفاده از چند ریزپرنده (پهپاد) انجام شده را منتشر کرد. این روایت را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • اسرائیل در کجا متوقف می شود؟
  • گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان