Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:21:47 GMT

طلسم ۴ ساله ایران نشکست/ عبدولی به فینال نرسید

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۱۱۷

طلسم ۴ ساله ایران نشکست/ عبدولی به فینال نرسید

در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان نماینده وزن ۸۲ کیلوگرم کشورمان فینالیست نشد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که از صبح امروز در ۴ وزن اول در شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شده است، نمایندگان کشورمان در اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفتند که در وزن ۸۲ کیلوگرم سعید عبدولی با شکست مقابل حریف آذربایجانی در مرحله نیمه نهایی باز هم در حسرت رسیدن به فینال ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدولی با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خورد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۳ نفر حضور دارند، سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر (امتیاز عالی) مقابل پیتر نوواک از چک به برتری دست یافت و گام به مرحله بعد گذاشت. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر یک از سد ادلان آکییف، دارنده مدال برنز اروپا از روسیه گذشت و راهی نیمه نهایی شد. عبدولی به مصاف دارنده مدال برنز ۲۰۱۸ اروپا از آذربایجان رفت که با شکست ۸ بر ۵ مقابل حریفش شانس حضور در  فینال را از دست داد تا کشتی فرنگی بعد از ۴ سال نماینده ای در فینال مسابقات جهانی نداشته باشد.

آخرین نماینده ایران در فینال مسابقات جهانی کشتی فرنگی قاسم رضایی در وزن ۹۸ کیلوگرم بود که مغلوب آرتور آلکسانیان از ارمنستان شد و نقره گرفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۱۸ شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب استپان ماریانیان، دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد که با توجه حضور حریفش در فینال وی به شانس مجدد رفت تا در گروه بازنده ها شانس کسب مدال برنز را پیدا کند. وی در این مرحله که مسابقاتش صبح فردا برگزار خواهد شد به مصاف جین وونگ جانگ از کره جنوبی خواهد رفت که در صورت پیروزی در دیدار رده بندی با اسلاویک گالستیان از ارمنستان مبارزه خواهد کرد.

* نتایج سایر نمایندگان کشورمان که حذف شدند به شرح زیر است:

در وزن ۷۲ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مغلوب لومادزه از گرجستان شد و باتوجه به شکست نماینده گرجستان در مرحله بعد مقابل سلیمانوف از آذربایجان کاویانی نژاد حذف شد.

در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۲۰ نفر حضور دارند، پویا ناصرپور در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر از سد شریف کلیچ از ترکیه گذشت، اما در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل نماینده ژاپن، ناصرپور حذف شد.

به گزارش فارس، بر اساس برنامه مسابقات، رقابت های دیدار و رده بندی اوزان فوق از ساعت ۱۷:۳۰ فردا به وقت ایران برگزار می شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان سعید عبدولی کشتی فرنگی کشتی فرنگی قهرمانی جهان فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم