Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرکز اسلحه، مهمات و مواد ناریه سپاه فجر استان فارس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد با حضور سرهنگ سبزی مسوول اسلحه و مهمات و مواد ناریه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ زاهدیان‌نژاد مسوول معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه فجر استان فارس، اعضای شورای تامین لامرد و مسئولان راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسن عبدالله‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد در این مراسم گفت: شهرستان‌های جهرم، لار، گراش، خنج و مهر می‌توانند با حضور در شعبه اسلحه، مهمات و مواد ناریه سپاه شهرستان لامرد خدمات دریافت کنند و دیگر نیازی نیست به مرکز استان مراجعه کنند.

او افزود: باتوجه به فاصله یک ساعته شهرستان‌های عسلویه و پارسیان به شهرستان لامرد می‌بایست اقداماتی انجام شود که آنان نیز بتوانند از شعبه اسلحه و مهمات لامرد خدمات دریافت کنند.

سرهنگ سبزی مسوول اسلحه و مهمات و مواد ناریه ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور هم گفت: تفاهم نامه‌هایی با استان‌های بوشهر و هرمزگان انجام می‌شود تا شهرستان عسلویه و پارسیان نیز بتوانند از خدمات شعبه اسلحه و مهمات لامرد استفاده کنند.

سرهنگ زاهدیان‌نژاد مسوول معاونت ایمنی و اقدامات تامینی سپاه فجر استان فارس نیر تصریح کرد: باتوجه به گستردگی استان فارس شعبه اسلحه و مهمات جنوب استان فارس در شهرستان لامرد راه‌اندازی شد تا به شهرستان‌های جنوب استان فارس خدمات ارائه دهد.

او اضافه کرد: تاکنون پنج شعبه اسلحه و مهمات و مواد ناریه در سطح استان فارس راه‌اندازی شده تا به بسیجیان و مردم خدمات ارائه دهد.

در ادامه این مراسم طی حکمی سروان پاسدار وهب شمسی به عنوان مسوول شعبه اسلحه، مهمات و مواد ناریه سپاه شهرستان لامرد معرفی شد.

منبع: فارس
انتهای پیام/م

راه‌اندازی شعبه اسلحه و مهمات در لامرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور

آفتاب‌‌نیوز :

 «نون مصرفی دوسال خانواده هشت نفره‌ام را سیل برد» این‌ها حرف‌های دردناک محمد ریگی کشاورز منطقه سیستان و بلوچستان است.

به گفته وی ۲۵ کیسه ۱۰۰ کیلویی گندمش را سیل برده است.

رئیس مرکز خشکسالی احد وظیفه امروز هشدار داد هر لحظه امکان سیل خطرناک در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان وجود دارد و کشاورزان مراقب گندم‌هایشان باشند تا سیل نبرد.

بارش‌های امسال در مناطق جنوبی کشور سیل‌های ویرانگری ایجاد کرد سیل‌ها حتی در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس که باران برای آن‌ها رویا بود نیز شکل گرفت.

کارشناس کشاورزی ابراهیم مرادزاده می‌گوید که گندمکاران قبل از ورود کمباین به مزرعه، پیش بینی‌ها و هشدار‌های هواشناسی را ببینند، باران برداشت را سخت می‌کند و سیل ایجاد می‌کند.

سیل‌های اخیر در منطقه جنوب کشور ۱۱۶۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرد.

با این میزان پول می‌توان کل گندم کشاورزان استان سیستان و بلوچستان معادل ۶۷ هزار تن را با قیمت کیلویی ۱۷۵۰۰ تومان خرید تضمینی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • دانشگاه تهران از سال آینده در شعبه نجف اشرف دانشجو می‌پذیرد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت