Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:44:27 GMT

یوونتوس حریف فیورنتینا نشد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۶۷۷۶

یوونتوس حریف فیورنتینا نشد

دیدار یوونتوس و فیورنتینا با تساوی به پایان رسید و شاگردان وینچنزو مونتلا نخستین امتیاز فصل را به دست آوردند.

به گزارش ایسنا، یوونتوس شنبه در هفته سوم سری آ ایتالیا برابر فیورنتینا قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

در نیمه نخست بازی خوبی از دو تیم به نمایش گذاشته نشد و موقعیت های گل خیلی کمی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال میزبان بازی بهتری ارائه داد. یوونتوس کمی بد شانس بود و دو بازیکن خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. در دقیقه هشت داگلاس کاستا بازی را ترک کرد و فدریکو برناردسکی جانشینش شد. در لحظات پایانی میرالم پیانیچ آسیب دید و رودریگو بنتانکور وارد زمین شد.

فیورنتینا نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و شزنی توانست یکی از ضربه های بازیکن میزبان را مهار کند. دنیلو سومین بازیکن یوونتوس بود که به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک زمین شد. خوان کودرادو جایگزین این بازیکن شد. در چنین شرایطی باز هم میزبان می توانست موقعیت های بهتری خلق کند. سپس فرانک ریبری در میان تشویق هواداران زمین را ترک کرد. او نیز مشکل جسمانی پیدا کرد. کریستیانو رونالدو که در این بازی تاثیرگذار نبود در دقایق پایانی یک قیچی برگردان زد و توپ به بیرون رفت. دو تیم از موقعیت های دیگر خود بهره نبردند و در نهایت امتیاز ها تقسیم شد. یوونتوس علاوه بر این که دو امتیاز این بازی را از دست داد چهار روز پیش از دیدار برابر اتلتیکو مادرید در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا سه بازیکنش مصدوم شدند. از طرفی فیورنتینا وینچنزو مونتلا توانست نخستین امتیازش را در سری آ کسب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال فیورنتینا تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟

آینده رابیو همچنان نامشخص است.

طرفداری | قرارداد آدریان رابیو با یوونتوس در انتهای فصل 24-2023 به پایان می رسد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. در واقع رابیو منتظر ارزیابی وضعیت یوونتوس در پایان فصل و بررسی پیشنهادهای احتمالی است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ رابیو در ۲۹ سالگی منتظر دریافت یک پیشنهاد مهم است. او ماندن در یوونتوس را هرگز رد نکرده اما منتظر مشخص شدن وضعیت این باشگاه در پایان فصل است. در واقع انتخاب سرمربی آینده یوونتوس در تصمیم رابیو برای ماندن در تورین یا جدایی از این باشگاه بسیار موثر خواهد بود. از سوی دیگر بازی در لیگ برتر، رویای همیشگی رابیو بوده است و او اگر پیشنهاد مناسبی از فوتبال انگلیس دریافت کند، به طور جدی آنرا بررسی خواهد کرد. در هر صورت انتظار می رود رابیو پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴، آینده خود را مشخص کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟