Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:50:06 GMT

علیرضا علیفر تا اطلاع ثانوی محروم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۷۰۶۳

علیرضا علیفر تا اطلاع ثانوی محروم شد

با اعلام روابط عمومی شبکه ورزش علیرضا علیفر به علت اشتباه فاحش در دیدار رئال و لوانته از گزارشگری محروم شد.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  استارت دوباره مسابقات اروپایی بعد از چند بازی ملی با اشتباه فاحشی از سوی گزارشگر قدیمی فوتبال ایران همراه بود. علیرضا علیفر که پیش از این با اظهار نظرات فنی حین گزارش خبرساز بود اینبار به صورت مجازی سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس را به باشگاه لوانته فرستاد را او را جزو این تیم دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیفر به اشتباه در اواسط نیمه اول هنگام اعلام نام بازیکنان تیم لوانته در خط هافبک، سید جلال را یکی از بازیکنان حاضر در لیست تیم اسپانیایی دانست.


همین امر باعث شد تا ویدئو اشتباه فاحش علیفر در فضای مجازی دست به دست بچرخد و او مورد تسمخر کاربران اینترنتی قرار بگیرد. حالا روابط عمومی شبکه ورزش در خبری فوری گفته است: در پی اشتباه فاحش علیرضا علیفر در گزارش بازی امروز رئال مادرید و لوانته ، شبکه ورزش سیما اعلام کرد به منظور بررسی بیشتر درباره دلایل بروز این اشتباه ، ایشان تا اطلاع ثانوی از گزارش مسابقات در این شبکه محروم خواهند بود و پس از بررسی بیشتر موضوع ، مدت زمان قطعی محرومیت ایشان اعلام خواهد شد .


او قبل از این و در مسابقه دو تیم ایرلند شمالی و لهستان بر حسب عادت گزارشی که دارد از ویکی پدیا نام سازنده ورزشگاه لهستان را استخراج کرده بود که البته از آن جا که این وبسایت قابل ویرایش است نمی دانست که قبل از او کسی رفته و نام ورزشگاه را به "امیردولاب " تغییر داده است.


یکی دیگر از اشتباهات او به تلفظ نام مالک باشگاه پاری سن ژرمن بازمی‌گردد. ناصر الخلیفی مالک قطری این باشگاه فرانسوی است که علیفر به اشتباه نام آن را ناصر خلاف دانست و باعث بروز مشکلاتی شد.

 

صدا و سیما شبکه سه علی علیفر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صدا و سیما شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی ۲۴، دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوزروز جمعه گزارش داد که آمریکا تحریم‌هایی را علیه واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که متهم به «نقض فاحش حقوق بشر» علیه فلسطینیان در کرانه باختری است، اعمال نخواهد کرد.

این رسانه به استناد یک یادداشتی دولتی نوشت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرده که واشنگتن تحویل کمکی به این واحد نظامی ارتش اسرائیل را به تعویق نخواهد انداخت و اسرائیل می تواند تمام مبلغ اختصاص داده شده توسط کنگره را دریافت کند.

ای بی سی نیوز گزارش داد که مقامات آمریکا استدلال می کنند که روند بررسی نقض حقوق بشر درباره این یگان نظامی منصفانه بوده است.

این در حالی است که بر اساس یک اقدام فدرال موسوم به قانون لیهی، ارتش آمریکا موظف است از ارائه تسلیحات، آموزش و سایر کمک‌های نظامی به هر واحد نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شود، خودداری کند.

کد خبر 6089105

دیگر خبرها

  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • به شدت به آمریکا درباره ارتکاب هر حماقتی و تبعات آن هشدار می دهیم
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟