Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهردر نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته سوم لیگ برتر گفت: هر دو تیم محکوم به برد هستند. فکر می کنم یک بازی زیبا را مشاهده کنیم. ما میزبان هستیم و در مقابل تماشاگران‌مان سعی می‌کنیم با تمرکز بالا سه امتیاز را در بوشهر حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: قرار شده یک مربی به جمع کادرفنی اضافه شود که این اتفاق نیافتاده است. امیدوارم که مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه پیش از شروع لیگ برتر بودجه ۲۵ میلیاردی را برای کسب سهمیه آسیا در نظر گرفته بود، گفت: در نهایت با ۱۰ میلیارد تومان این تیم را آماده کردیم. هزینه تمام عوامل تیم ۱۰ میلیارد تومان شده است. نسبت به بودجه بازیکنان مدنظر خودمان را گرفتیم. اگر ۲۵ میلیارد تومان تامین می‌شد، بازیکنان مطلوب تری را می گرفتیم. من نگفتم که بازیکنی در حد تیم ملی گرفتم.

ویسی در واکنش به اینکه این تیم در برخی از پست‌ها دچار کمبود بازیکن است، اظهار کرد: در هر پست ۲ بازیکن جذب می کنیم. هر تیم محلی هم چنین روشی را دارد. در هر پست دو بازیکن می خواهیم. اگر بازیکنی در پست دیگر هم بازی کند، مگر کفر می‌شود؟ من در انزلی در یک بازی دروازه بان هم بوده‌ام. در برخی بازی‌ها این اتفاقات رخ می‌دهد. اگر ماشین شما دم در باشد و سکته کنید و بمیرید، یکی دیگر سوار می‌شود. وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود، باید بازیکن دیگری جایش بگذارم. بازیکنی را از خیابان را که نمی توانم سرجایش بگذارم.

ویسی تاکید کرد: ما به ادامه راه چشم داریم. هیچ تیمی با دو باخت سقوط نمی‌کند و تیم هم با ۱۰ پیروزی قهرمان نمی‌شود. من تجربه پنج باخت متوالی را هم دارم. سابقه ۱۵ بازی نباختن را هم ندارم. این موضوع برای کسانی که دنبال یکسری مسائل هستند، بزرگ شده است. آمادگی ما در تمرینات بسیار خوب است ولی در بازی اتفاقاتی رخ می‌دهد که نتیجه خوبی نمی‌گیریم.

سرمربی شاهین بوشهر با اشاره به پیروزی ۳ بر ۲ رئال مادرید مقابل لوانته گفت: رئال سه گل به رقیب مهمانش زده بود اما اتفاقاتی افتاد که این تیم در شهر خودش دو گل خورد. باید همه شرایط را در نظر گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بودجه رئال مادرید شهرداری آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال