Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@14:50:42 GMT

عبادی‌پور: قطر برای پیروزی آمده بود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۷۷۷۳

عبادی‌پور: قطر برای پیروزی آمده بود

به گزارش وانانیوز، 

میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم‌ ملی والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر ایران مقابل قطر در رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: امروز قطر خیلی بهتر می‌توانست بازی‌ کند. با توجه به اینکه بازی روز گذشته خود را نیز واگذار کرده بود و برای صعود به دور بعد نیاز داشت تا پیروز این بازی شود، اما بازیکنان ایران از همان ابتدا خیلی خوب شروع‌ کرده و اجازه خودنمایی به حریف را ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من فکر می‌کنم دلیل اینکه قطر رفته رفته در طول بازی بدتر شد، این بود که ما بازی را رها نکردیم، چون قطر برای برد آمده بود و می‌توانست پیروز شود.

ملی پوش والیبال ایران درباره بازی فردا مقابل استرالیا گفت: بازی خیلی سختی خواهد بود چون آنها هم می‌خواهند صدرنشین باشند. با این‌حال ما نیز می‌خواهیم تیم اول صعود کنیم. از الآن نمی‌توان بازی فردا را پیش بینی کرد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ

به گزارش ورزش سه، مجتبی حسینی در دومین دوئل با پرسپولیسِ اوسمار ویرا بازهم موفق بود. او در اولین دیداری که سرمربی برزیلی به عنوان نفر اول کادر فنی روی نیمکت سرخ‌پوشان تهرانی نشسته بود، توانست به کمک سوپرگل امیر نوری، اولین و تنها باخت مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی را در نیم‌فصل دوم، در جریان مسابقه را رقم بزند و یکی از دو تیمی باشد که برابر تیم هجومی ویرا کلین‌شیت کند.
حالا نوبت به جام حذفی رسید تا بازهم دستیار سابق یحیی گل‌محمدی، مچ جانشین او را بخواباند و این اتفاق در شرایطی رخ داد که آلومینیوم ۲بار با ۲ گل فاصله عقب افتاد اما با روحیه‌ای بالا و البته تعویض‌های فوق‌العاده حسینی، به بازی برگشت و نهایتا برنده ضیافت پنالتی‌ها شد. شروین بزرگ (۲بار) و علیرضا نقی‌زاده به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند و 3 گل از 4 گل تیم اراکی را به‌ثمر رساندند.

تیم‌های مجتبی حسینی سال‌به‌سال در حال پیشرفت هستند و او به خوبی توانایی بازی گرفتن از مهره‌های جوان را دارد. در این فصل هم او هدایت تیمی را به‌عهده گرفت که چند مهره اصلی‌اش را از دست داده بود اما بدون بهانه کارش را استارت زد و در کنار دشت ۲ برد بزرگ مقابل پرسپولیس، موفق به شکست دادن سپاهان در اصفهان شد و در تبریز، تراکتور را متوقف کرد. 
آلومینیوم پس از پیروزی برابر نساجی در آخرین بازی سال ۱۴۰۲، دیگر رنگ پیروزی را ندید و در 4 مسابقه رسمی برگزار کرده در سال جدید ۲ تساوی و ۲ باخت عایدش شده بود که اکنون اولین پیروزی آنها در ۱۴۰۳، اگر چه در پنالتی‌ها به دست آمد اما یک شب شیرین برای حسینی و تیمش بود.

دیگر خبرها

  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!