Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای هفته پنجم لوشامپیونه فرانسه، تیم پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک ده پرنس شهر پاریس میزبان استراسبورگ بود که با یک گل به پیروزی رسید.

تک گل پاریسی‌ها را در این بازی نیمار در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند. ستاره برزیلی پی اس جی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و این نخستین بازی فصلش برای قهرمان فرانسه بود و در این مسابقه توسط هواداران تیمش به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، اما در نهایت در ثانیه‌های پایانی مسابقه با یک ضربه برگردن زیبا یک گل سه امتیازی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیروزی تولوز و آنژه مقابل حریفان

مائورو ایکاردی ستاره جدید پاری سن ژرمن نیز در این مسابقه از دقیقه ۶۳ به میدان رفت تا نخستین بازی خود را برای تیمش جدیدش انجام دهد.

پاری سن ژرمن با این برد ۱۲ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ یک فرانسه راه یافت.

بیشتر بخوانید: شکست لیل و پیروزی نیس در هفته چهارم لیگ برتر فرانسه 

انتهای پیام/

پیروزی پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس

هواداران فرانسوی صحنه غیرمنتظره‌ای در پارک دو پرنس خلق کردند.

طرفداری | بنر دورتموند توسط هواداران پاری سن ژرمن به آتش کشیده‌ شد.

دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 1-0 زنبورها به پایان رسید. دورتموند دست به کار بسیار بزرگی زد و خلاف اکثر پیش‌بینی‌ها، پس از 11 سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، هر چند در هر دو بازی رفت و برگشت شانس هم با تیم ترزیچ یار بود و توپ‌های پاری سن ژرمن به طرز عجیبی به تیرک دروازه حریف آلمانی برخورد می‌کردند.

اما یکی از حواشی جنجالی تقابل دو تیم، آتش زدن بنر بزرگ دورتموند توسط هواداران پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس بود. فرانسوی‌ها، بنری که مشاهده می‌کنید را با استفاده از مواد محترقه به آتش کشیدند که اعتراضات گسترده هواداران دورتموند در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • «به آمار مزخرف ام باپه نگاه نکنید؛ بر خلاف او، مسی و نیمار همه‌جای زمین حضور داشتند»
  • انیمیشن بلیچر ریپورت به مناسبت پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن
  • خداحافظی اشک‌بار افسانه داوری در پارک دو پرنس
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • آتش زدن بنر و پرچم هواداران دورتموند توسط طرفداران پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس پیش از آغاز بازی / فیلم
  • اقدام جنجالی هواداران پاری سن ژرمن؛ آتش زدن بنر بزرگ دورتموند! / عکس
  • خوشحالی بازیکنان دورتموند پس از پیروزی مقابل پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گزارش زنده: پاری سن ژرمن ۰-۰ دورتموند
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند