Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:55:50 GMT

فرود اضطراری هواپیما به خاطر یک فنجان قهوه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۴۴۳

فرود اضطراری هواپیما به خاطر یک فنجان قهوه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت حمل و نقل هوایی انگلیس گزارشی را از احتمال وقوع یک حادثه مرگبار با به خطر افتادن جان ۳۵۰ مسافر را منتشر کرد. در این گزارش آمده است که نقض قوانین پرواز از سوی خلبان، بوئینگ ۷۴۷ را مجبور به فرود اضطراری کرد.

این خلبان با بی‌احتیاطی تمام در حین پرواز در حالی که مشغول نوشیدن قهوه بود آن را روی داشبورد ریخت و موجب اختلال در سیستم‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته خدمه هواپیما تمام سیستم الکترونیکی هواپیما در حال دود کردن بود؛ و سیستم‌ها یکی پس از دیگری از کار می‌افتادند حتی برقراری ارتباط با باند فرودگاه به سختی صورت گرفت.

طبق قوانین، خلبان با قرار دادن یک لیوان قهوه روی داشبورد قوانین را زیر پا گذاشت؛ چرا که توصیه می‌شود نوشیدنی را در جایگاه مخصوص قرار دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مشخص نیست که چه مجازاتی برای او در نظر گرفته شده است، اما او در دفاع از خود گفته است که از جایگاه مخصوص قهوه رضایت نداشت. این هواپیما از فرانکفورت به مقصد کانکون مکزیک پرواز داشت که به دلیل فرود اضطراری در ایرلند نشست.

انتهای پیام/


چیزی نمانده بود اشتباه بزرگ خلبان کار دست ۳۵۰ مسافر بدهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد

محمد قصابی افزود: این پرواز‌ها روز‌های جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل و اردبیل -مشهد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه اولین پرواز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر همین اساس هواپیمای BAE. باشماره پرواز ۱۰۹۸ راس ساعت ۱۵:۳۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برخاسته و راس ساعت ۱۷:۵۰ در فرودگاه اردبیل به زمین خواهد نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل بیان کرد: این هواپیما همچنین روز جمعه راس ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک کرده و راس ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین خواهد نشست.

قصابی اضافه کرد: در صورت استقبال مردم، پرواز هواپیما از فرودگاه اردبیل به مشهد و بالعکس افزایش خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود