Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@14:12:05 GMT

اولین واکنش برانکو بعد اخراج از الاهلی عربستان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۰۹۶۷۸

اولین واکنش برانکو بعد اخراج از الاهلی عربستان

به نقل از الخلیج، الاهلی در هفته سوم لیگ عربستان به مصاف الوحده رفت. پیش‌بینی می‌شد که الاهلی با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه خانگی این تیم برگزار می‌شود به راحتی به پیروزی برسد، اما با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. شکست الاهلی در این دیدار باعث شد تا برانکو از هدایت این تیم اخراج شود.

در حالی که برانکو در نشست خبری بعد از بازی شرکت می‌کرد به یک‌باره خبر اخراج او از تلویزیون عربستان پخش شد تا این مربی شوکه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در واکنش به اخراجش گفت: چیزی نمی‌دانم. کسی به من خبر نداده است. اجازه بدهید که ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی کروات الاهلی درحالی از هدایت این تیم اخراج شد که تنها دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا و سه بازی در لیگ عربستان هدایت الاهلی را برعهده داشت.

الاهلی با هدایت برانکو در لیگ قهرمانان آسیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر الهلال تن به شکست داد و در لیگ عربستان هم در سه بازی یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرد و همین کافی بود تا برانکو از هدایت این تیم اخراج شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برانکو الاهلی عربستان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم و تحقیقات روز گذشته گفت: «تعداد کمی از اساتیدی که در سطح دانشگاه‌ها اخراج شدند، بدون تردید مشکلاتی در زمینه آموزش، پژوهش و موارد دیگری داشتند.»

درهمین‌باره یکی از استادان اخراج شده دانشگاه تهران به سخنان وزیر علوم واکنش نشان دادو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آماده مناظره با وزیر علوم هستم. اخراج من و بسیاری از استادان دانشگاه سیاسی است. زلفی‌گل وزیر علوم به ایسنا گفته: «جوسازی ایجاد شده درباره #اخراج_استادان صحت ندارد». شرط مناظره ما با وزیر محترم راست‌گویی باشد نه تهمت و دروغ مثل آنچه رئیس دانشگاه تهران در مناظره گفت.»

دیگر خبرها

  • واکنش تند دانشجویان به حضور سفیر آلمان در موزه فلسطین | ویدئو
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس