Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسین نیک‌روش، مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 23 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای این سفر معنوی باید حتما از طریق سامانه سماح برای ثبت نام اقدام کنند.
وی افزود: آن دسته از افرادی که قادر نیستند خود ثبت نام اینترنتی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت حج و زیارت به اسامی این دفاتر دسترسی پیدا کرده و برای ثبت‌نام به این دفاتر مجاز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جهت تسهیل ثبت نام مشتاقان اربعین حسینی در استان علاوه بر ۸ دفتر زیارتی رسمی در استان برای تعداد ۶ دفتر بصورت موقت نیز مجوز فعالیت و ثبت نام صادر شده است که در صورت نیاز و استقبال بیشتر مردم این تعداد را افزایش خواهیم داد .
نیک روش با تاکید بر اینکه متقاضیان به دفاتر مجاز مراجعه کنند، تصریح کرد: هزینه ثبت‌نام تنها ۲۵ هزار تومان اعلام شده است و هیچ کس حق دریافت مبلغی بیش از این را ندارد و مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند شکایت خود را از طریق مراجع قانونی اعلام کنند.
وی درباره مهلت ثبت نام، ادامه داد: تا روز‌های نزدیک به اربعین فرصت برای ثبت نام وجود دارد، اما متقاضیان باید به گونه‌ای زمان را مدیریت کنند که برای سفر و رفت و برگشت‌شان مشکلی پیش نیاید.
مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد درباره فراهم کردن شرایط از جمله ارز مورد نیاز زائران، ابراز کرد: زائران براساس آنچه در سایت سماح ذکر شده برای دریافت ارز اقدام کنند و این امر را به لحظات آخر موکول نکنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی مراسم اربعین حسینی سامانه سماح قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۰۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت