Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@00:57:40 GMT

استقلال به دنبال اولین پیروزی فصل

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۰۶۳

 هفته سوم رقابتهای لیگ برتر امروز یکشنبه با انجام ۴ بازی پیگیری می‌شود که طی آن ذوب آهن در خانه میزبان تراکتور است، استقلال در مسجد سلیمان به مصاف نفت می‌رود، شاهین در بوشهر پذیرای پیکان است و نساجی نیز در خانه به مصاف سایپا می‌رود.

* ذوب آهن - تراکتور

اخبار ورزشی- شاگردان دنیزلی در حالی در فولاد شهر با شاگردان منصوریان روبرو می‌شوند که در پایان هفته دوم ۴ امتیاز کسب کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور که یکی از تیم‌های پرمهره فصل است، در هفته دوم توانست پرسپولیس را شکست دهد تا با روحیه‌ای مناسب برای این بازی آماده شود.

ذوب آهن اما فصل را خوب آغاز نکرد و در اولین بازی فصل در خانه مقابل سایپا تن به شکست داد. شاگردان منصوریان سپس در هفته دوم پارس جنوبی را در جم متوقف کردند و در این هفته باید از تراکتور پذیرایی کنند.

شواهد نشان می‌دهد تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی فصل نوزدهم است و برای همین آنها دوست ندارند از این بازی خارج از خانه دست خالی به تبریز بازگردند.

* نفت مسجد سلیمان - استقلال

آبی پوشان پس از دو هفته ناکامی، در هفته سوم هم کار ساده‌ای ندارند. سابقه بازی‌های استقلال مقابل تیم‌های مهدی تارتار نشان از روز نه چندان راحت آبی ها در مسجد سلیمان دارد.

استقلالی‌ها با یک امتیاز از دو بازی در حالی باید این بازی را پشت سر بگذارند که در هفته چهارم میزبان پرسپولیس هستند و شاید این باعث شود آنها قدری هم محتاط عمل کنند.

این اولین بار است که سرمربی آبیها دانشگر و یزدانی را همزمان برای استفاده در قلب دفاعی در اختیار دارد. در صورتی که استقلال در این بازی پیروز شود، نخستین پیروزی فصل آنها و نخستین پیروزی استراماچونی در یک بازی رسمی خواهد بود.

* نساجی - سایپا

نتایج دو تیم نساجی و سایپا به هم نزدیک است و هر دو تیم با ۴ امتیاز در هفته دوم در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار داشتند. نساجی در این فصل با یک مربی نام آشنا به اسم رضا مهاجری و سایپا با یک مربی جوان به اسم ابراهیم صادقی به لیگ برتر آمده‌اند. هر دو تیم در هفته‌های گذشته ارائه گر بازی‌های خوبی بودند و مقابل هم کار ساده‌ای ندارند.

برنامه بازیهای روز سوم از هفته سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

یکشنبه ۲۴ شهریور ۹۸

* نفت مسجدسلیمان–استقلال تهران؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

داور: محمدرضا اکبریان کمک‌ها: رضا سخندان – بابک داوری کمک داوران اضافی: مرتضی منصوریان – میثم حیدری داور چهارم: محمد عطایی ناظر: ایرج نظری

* ذوب آهن اصفهان–تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: حسن ظهیری – تورج عیوض محمدی کمک داوران اضافی: علی بای – سعاد وفاپیشه داور چهارم: محمد راهی ناظر: حسین خانبان

* شاهین شهرداری بوشهر-پیکان تهران؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

داور: رضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی کمک داوران اضافی: احمد محمدی – عبدالنبی پورخلف داور چهارم: حسن یوسفی ناظر: حیدر شکور

* سایپا تهران–نساجی مازندران؛ ساعت ۱۹:۴۵/ورزشگاه پاس قوامین تهران

داور: موعود بنیادی فر کمک‌ها: قهرمان نجفی -فرهاد مروجی کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده – امیرسامان سلطانی داور چهارم: علیرضا طاهرخانی ناظر: مسعود مرادی

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش: فردین یوسفی زننده گل حساس ذوب‌آهن به آلومینیوم زمینه‌ساز پیروزی بزرگ تیم محمد ربیعی در هفته بیست و چهارم لیگ بود. هافبک دفاعی جوان ذوب‌آهن در ۲۳ سالگی بازیکن پخته‌ای نشان می‌دهد و اینطور که می‌گوید برای موفقیت ذوب‌آهن و رسیدن به پیراهن تیم ملی انگیزه‌های زیادی دارد.

یوسفی بعد از پیروزی روحیه بخش ذوب‌آهن از شرایط این تیم در لیگ و اهدافش با روزنامه همشهری گفت‌وگو کرد.

*بعد از شکست تراکتور مقابل آلومینیوم هم به پیروزی رسیدید. به نظر می‌رسد ذوب‌آهن با این برد رفته رفته از بحران عبور کرده است.

بازی خیلی خوبی بود و با تاکید کادر فنی برای ۳امتیاز رفته بودیم که خدا را شکر موفق به کسب پیروزی شدیم. تیم ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم اگر بازی‌ها را دنبال کرده باشید خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کنیم اما در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم و نشد نتایج نیم‌فصل اول را بگیریم البته با تلاش تمام بازیکنان به دنبال رتبه خوب در پایان فصل هستیم.

*بدون اینکه دروازه‌ را نگاه کنی توپ را به گل تبدیل کردی. در آن لحظه تصور این را داشتی که توپ گل می‌شود؟

زمانیکه با تصمیم آقای ربیعی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتم کل فکرم این بود که وقتی وارد زمین شدم گل بزنم و روی این موضوع خیلی تمرکز داشتم و می‌دانستم گل می‌زنم. اینطور بگویم که این گل کار خدا و زحمت هم‌تیمی‌ها بود.

*بعد از گل از ته دل فریاد کشیدی. به نظر می‌رسید فشار زیادی را تحمل می‌کردی؟

در فولادشهر مقابل آلومینیوم بازی خوبی انجام می‌دادیم ولی متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شد همین موضوع باعث فشار زیادی روی تیم ما شده بود اما وقتی در دقیقه ۹۲ موفق به زدن گل اول ذوب‌آهن شدم، با فریاد خودم را خالی کردم چون بازی خیلی سخت شده بود.

*نیم‌فصل ذوب‌آهن را در بین ۳تیم برتر لیگ می‌دیدی اما شرایط برای این تیم عوض شد. حالا چه جایگاهی برای ذوب‌آهن در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

کل هدف ذوب‌آهن این بود که جزو ۳ تیم برتر لیگ باشد اما در نیم‌فصل دوم بدشانس بودیم، هم توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد هم از نظر داوری در ۲ بازی شمس‌آذر و استقلال خوزستان با نظر کارشناسان باید ۲ پنالتی برای تیم ما گرفته می‌شد، اگر پنالتی‌ها گرفته می‌شد می‌توانستیم در آن ۲ بازی به پیروزی برسیم. ۲ بازی هم که ۲ بر صفر جلو بودیم با بدشانسی مساوی کردیم.

*باتوجه به پروژه جوانگرایی امیر قلعه‌نویی امید داری به تیم ملی برسی؟

بازی در تیم ملی آرزوی هرفوتبالیستی است. من هم این توانایی را در خودم می‌بینم و امیدوارم به تیم ملی برسم.

*نیم‌فصل اول هم عملکرد خوبی داشتی. آیا در بین فصل پیشنهاد جدید داشتی؟

بله پیشنهاد داشتم و به باشگاه ذوب‌آهن هم نامه زده بودند اما بیشتر دوست داشتم در خدمت ذوب‌آهن باشم و کنار آقای ربیعی کار کنم.

*کدام تیم را شانس اصلی قهرمانی می‌بینی؟

به نظر من ۳تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند اما شانس استقلال و پرسپولیس بیشتر است.

*جام حذفی به مصاف تراکتوری می‌رود که به تازگی شکست سنگینی را مقابل ذوب‌آهن تجربه کرد و بدون شک تراکتوری‌ها به دنبال جبران آن شکست سنگین هستند.

این بازی قطعا با بازی قبلی که ۴گل به آنها زدیم فرق دارد. تراکتور در زمین خودش دنبال صعود به مرحله بعدی است ولی ما هم مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی در جام‌حذفی داریم و برای رسیدن به این هدف باید اول تراکتور را شکست بدهیم.

کد خبر 847210 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!