Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@16:33:56 GMT

کالدرون در فکر ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۱۸۳

آفتاب‌‌نیوز :

 پرسپولیس در حالی فردا به مصاف صنعت نفت آبادان می رود که سرخپوشان در دو هفته ابتدایی یک پیروزی و یک شکست کسب کردند. آنها در هفته اول موفق شدند با یک گل پارس جنوبی را شکست دهند اما در هفته دوم در تبریز با تک گل احسان حاج صفی مغلوب تراکتور شدند. حال پس از سه هفته وقفه، پرسپولیسی ها در تهران باید به مصاف صنعت نفت بروند و به نوشته روزنامه گل، کالدرون تصمیم دارد در خط دفاعی از محمد انصاری به جای نادری استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری در دوران مربیگری برانکو یکی از بهترین های پرسپولیس بوده اما پس از مصدومیتش در فینال لیگ قهرمانان نتوانست به روزهای اوجش برگردد. همچنین نادری در فصل گدشته یکی از بهترین های پرسپولیس بود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد انصاری پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقات مرحله نخست کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس