Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@22:40:59 GMT

36 موکب از کرمان به عراق اعزام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۳۴۴

36 موکب از کرمان به عراق اعزام می‌شود

علی متقی مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان با اشاره به اینکه سال گذشته از استان کرمان 36 موکب به عراق اعزام شده است گفت: امسال نیز همین تعداد موکب اعزام می‌شود.
وی با بیان اینکه امسال هوا گرم‌تر است و تاکید شده که آب و یخ بهداشتی برای زائرن و موکب‌ها تامین شود افزود: پیشنهاد می‌شود که زائران روزها استراحت و شب‌ها بیشتر پیاده‌روی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان کرمان با اشاره به اینکه نیاز است که یک دستگاه یخ‌ساز در کربلا راه‌اندازی شود تا به موکب‌های استان کرمان یخ مورد نیاز را برسانیم بیان کرد: در برنامه است تا یک دستگاه تصفیه و بسته‌بندی آب نیز در کربلا مستقر کنیم.
وی با اشاره به اینکه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در کرمان‌ به پایان رسیده تصریح کرد: تعدادی از سگمنت‌های این گنبد باز و به کربلا ارسال شده و مابقی قطعات تا اربعین منتقل می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی اربعین موکب کربلا گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پنج موکب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام عصر امروز در پیاده راه بجنورد آغاز به کار کرد.

محمدرضا موفق در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) پنج موکب با همکاری شهرداری بجنورد و اداره کل اوقاف در مرکز شهر بجنورد راه‌اندازی شد و به مردم متدین و عزادار شهر ارائه خدمت کردند.

وی افزود: پیاده راه یا برنامه جمعه‌های بدون خودرو نیز همزمان در حد فاصل چهارراه مخابرات تا میدان شهید مطابق برنامه‌ریزی‌های هر هفته برگزار شد و این موکب‌ها برای ارائه خدمات به عزاداران امام جعفر صادق علیه السلام برپا شدند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در گفت‌وگو با ایسنا از برپایی ۵۰ موکب در استان طی فردا خبر داد. 

حجت الاسلام هدایتی افزود: به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام فردا هیأت‌های مذهبی بجنورد به صورت متمرکز اقدام به دسته‌روی می‌کنند.

وی بیان کرد: این پیاده‌روی ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید به سمت معصوم‌زاده انجام و سپس مراسم محوری در امامزاده سید عباس (ع) برگزار می‌شود.

به گفته وی قرار است در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شود که در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • کربلا قطعا جنت الاعلامه + فیلم
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین