Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@19:16:51 GMT

نباید در بودجه دانشگاه‌ها صرفه‌جویی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۴۱۶

نباید در بودجه دانشگاه‌ها صرفه‌جویی شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در نشست روسای دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و موسسات پژوهشی سراسر کشور که صبح امروز در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: روزهای پرحماسه و پرسوگ محرم را پشت سر گذاشتیم. کشیش آمریکایی که سال گذشته در مراسم اربعین شرکت کرد، امسال کلیسای خود را در اختیار دانشجویان ایرانی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال علی‌رغم نگرانی‌ها درباره مولفه‌های ارزشمند عزاداری امام حسین (ع)، عشق مردم بیش از پیش به سیدالشهدا نمایان شد. فضاهای حسینی را به شکلی پرشور در دانشگاه‌ها نیز شاهد بودیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: بی‌تردید مجموعه‌های دانشگاهی عالی‌ترین خیمه‌ها را برای امام حسین (ع) برپا کردند. قطعا همراهی روسای دانشگاه‌ها که خود پرورش‌یافته مکتب امام حسین (ع) هستند، در برگزاری پرشور مراسم عزاداری تاثیرگذار بود.

رستمی خاطرنشان کرد: نشست پیشین با محوریت ارتباط با دولت برگزار شد و نیازهای دانشگاه را برای دولت تبیین کردند. موضوعات مهمی برای گفت‌وگو وجود دارد؛ اما می‌خواهم به محدودیت‌های بودجه‌ای و معیشتی است که به واسطه دشمنی نظام سلطه پدید آمده است اشاره کنم.

وی افزود: کسری بودجه، جدی است و آثارش در بخش‌های مختلف دیده می‌شود. در مقایسه با دیگر بخش‌ها، روا نیست صرفه‌جویی در بودجه دانشگاهی انجام شود. خط دشمن، خسته کردن مردم و کاهش سرمایه‌های اجتماعی نظام است. آمار داده‌اند اگر بتوانیم دو تا پنج میلیون نفر را به خیابان بکشانیم، موفق بوده‌ایم.

رستمی یادآور شد: به فضل خداوند، آنچه در صحنه رخ داده، غیر از این است و شکست دشمن را شاهد هستیم. بن سلمان مدعی بود تنها هشت روز در یمن کار دارد؛ اما ۵۳ ماه است درگیر جنگ بوده و ضربه سختی به اقتصادش وارد شده است.

ادامه دارد...

320 / 320 مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دانشگاه علامه طباطبایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها دانشگاه علامه طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب با سیستم ابیاری زیر سطحی
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد