Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@04:35:46 GMT

پرواز پهپاد ناشناس بر فراز کاخ امیر کویت  

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۶۰۴

پرواز پهپاد ناشناس بر فراز کاخ امیر کویت  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «القدس العربی»، روزنامه کویتی الرأی در شماره امروز، 24 شهریورماه،  نوشت: یک پهپاد بزرگ که طول آن به 3 متر می‌رسید و حجم آن به اندازه یک خودروی کوچک بود، شب گذشته در آسمان کویت و بالای کاخ دار سلوی (کاخ ويژه محل سکونت امیر کویت) به پرواز درآمد و پس از مدتی آن مکان را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
منابع امنیتی کویت اعلام کردند که این پهپاد ناشناس از سمت دریا و ساحل البدع به کویت نزدیک شده بود و چراغ‌های جلوی آن به مدت یک دقیقه روشن شده بود.
 
به گفته این منابع، پهپاد مذکور مدتی در ارتفاع 250 متری بالای کاخ امیر کویت در پرواز بود و سپس ساحل البدع را دور زده و به سمت داخل شهر کویت پرواز کرد.
 
خبرگزاری آناتولی نیز در این باره نوشت: تا ساعت 21 شب گذشته مقامات کویتی بیانیه‌ای رسمی در تأیید یا رد این واقعه صادر نکرده‌ بودند.
 
«صباح احمد جابر الصباح» امیر 90 ساله کویت، که برای درمان به آمریکا سفر کرده بود، روز جمعه، 22 شهریورماه از بیمارستان مرخص شده و پس از تکمیل آزمایش‌های پزشکی، به کویت بازگشت.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا پهپاد جاسوسی کویت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، منابع خبری از بارندگی شدید در امارات خبر دادند.

این منابع به رگبار همراه با رعد و برق شدید و بارش شدید باران در این کشور اشاره کردند.

فرودگاه بین‌المللی دبی، پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت از لغو ۱۳ پرواز و تغییر مسیر ۵ پرواز دیگر خبر داده بود. همزمان برخی از شرکت‌های هواپیمایی دبی از تغییر برنامه تعدادی از پروازهای خود به دلیل شرایط نامساعد جوی در امارت خبر داده بودند. فرودگاه دبی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» از مسافران خواسته بود به دلیل ازدحام در جاده‌ها زمان کافی برای رسیدن به فرودگاه اختصاص دهند و از مترو دبی استفاده کنند. شرکت هواپیمایی امارات از تغییر برنامه برخی از پروازهای خود خبر داده و اعلام کرده بود که این تغییر ممکن است منجر به تاخیر در پرواز و فرود برخی پروازها در فرودگاه بین‌المللی دبی شود.

شورای وزیران امارات، پیش از این به دلیل شرایط نامساعد جوی تصمیم گرفت که اشتغال کارمندان دولت در روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت از طریق سیستم کار آنلاین و دورکاری باشد. دفتر رسانه‌ای دولت امارات در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرده بود که مشاغلی که نیاز به حضور در محل کار دارند از این تصمیم مستثنی هستند.

کد خبر 6095448

دیگر خبرها

  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • تداوم بارندگی همراه با رعد و برق شدید در امارات+فیلم
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • واکنش ایران به بیانیه امیر کویت در سفر به مصر درباره میدان آرش
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • عکس | غریق نجاتی که به سمت شما پرواز می کند
  • ۶ پهپاد اوکراینی در مناطق مختلف روسیه منهدم شدند