Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-26@01:19:09 GMT

عملکرد «روحانی» پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۶۶۴

عملکرد «روحانی» پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود

به گزارش «نماینده» ابراهیم رضایی ، با بیان اینکه عملکرد روحانی در سبد رأی اصلاح طلبان برای انتخابات آتی اثر می‌گذارد، گفت: این روزها برخی از شخصیت های جریان اصلاحات عملکرد دولت را مورد نقد قرار می دهند که این مسئله نشان دهنده آن است که این افراد به دنبال فرار از پاسخگویی هستند و به نوعی می خواهند عملکرد خود را از دولت جدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع این اقدام آنان به این مفهوم است که اصلاح طلبان از آینده سیاسی خود نگران هستند و واکنش مردم در جامعه نسبت به عملکرد دولت، آنان را دچار تشویش کرده است و به هر نحوی تلاش می‌کنند که مسیر خود را از دولت جدا نشان دهند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: مردم کاملاً به یاد دارند و فراموش نمی کنند که شخصیت های اصلاح طلب چه شعارهایی در حمایت از دولت دادند و قطعاً همه آنان در شرایط فعلی کشور مقصر هستند و باید پاسخگو باشند.

رضایی متذکر شد: اصلاح طلبان همه انرژی خود را در زمان انتخابات برای حمایت از روحانی گذاشتند و همچنین اعضای فراکسیون امید و مستقلین مجلس هم در هر شرایطی از دولت روحانی حمایت کردند که آنان هم باید نسبت به عملکرد دولت پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان هنوز هم عملکرد دولت احمدی نژاد را منتسب به اصولگرایان می‌کنند، گفت: این در حالی است که احمدی نژاد در دو سال آخر ریاست جمهوری خویش رسماً اعلام کرد که هیچ تعلقی به جریان اصولگرایی ندارد  و مسیرش جداست و اصولگرایان هم اعلام کردند که عملکرد احمدی نژاد مورد قبولشان نیست اما با وجود این اصلاح طلبان هنوز هم عملکرد احمدی نژاد را به اصولگرایان گره می زنند.

نماینده مردم خمین در مجلس خاطرنشان کرد: امروز عملکرد روحانی به اصلاح طلبان گره خورده و پای آنان نوشته شده است و کسانی که به هر طریقی می خواهند خود را از دولت جدا کنند، راه به جایی نمی برند و قطعا این مسئله در انتخابات آینده اثرگذار خواهد بود و اصلاح طلبان با اقبال کم مردم مواجه خواهند داشت.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اصلاح طلبان فراکسیون نمایندگان ولایی نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب

کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد و در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده چهار نمایشنامه از چهار نویسنده جوان کشورمان است.

«تیرنگ» عنوان کتابی است که چهار نمایش‌نامه با عناوین «سرخ او»، «کسی در گور می‌گرید»، «میراِشکار» و «میان‌بر» را در خود جای داده است.

«سرخ او» به قلم مهیار هزارجریبی، برداشت آزادی از یک زندگی واقعی است که با محوریت شخصیت‌های «ننه حوا»، «گل نسا»، «آقای مهندس»، «خسرو» و «صبور» نوشته شده است.

«کسی در گور می‌گرید» از محمد فخرایی‌مطلق به بیان واگویه‌های مردمان جنوب به خصوص ناخدا‌های این خطه در مواجهه با طوفان و دیگر خطرات دریانوردی و نجات آن‌ها توسط پریان دریایی می‌پردازد که در لحظه به لحظه آن با مراسمی قدیمی به اسم «زار» بیشتر آشنا می‌شویم.

نمایش‌نامه سوم با عنوان «میراِشکار» از بهناز دوستی پاشاکلایی تصویری از مقاومت و تلاش یک زن مازندرانی برای حفظ بقا و موقعیت و حریم خود است. زنی به نام شوکا با شغل میراشکاری که اغلب شغلی مردانه است، مراقبت از جنگل، مزارع و دامِ اهالی را بر عهده می‌گیرد و در روز‌های حماسه قیام مردم آمل و در دل شب با چریکی از گروه سربداران جنگل، در میانه جنگل مواجه می‌شود.

آخرین نمایش‌نامه با نام «میان‌بر» از سجاد بحری نمایشی از روز‌های پایانی جنگ تحمیلی و تصمیماتی است که مردم سرزمین ما گرفته‌اند. تصمیماتی مانند رفتن یا ماندن.

این کتاب با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۱۵ هزار تومان عرضه شده است.

دیگر خبرها

  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!