Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@22:42:13 GMT

کلوپ: هیچ مربی دوست ندارد فیرمینو را نیمکت‌نشین کند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۰۹۰۱

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال لیورپول پنجمین برد خود را در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس کسب کرد و میهمان خود نیوکاسل را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با یک تغییر غیرمنتظره تیمش را در این بازی به میدان فرستاد که آن نیمکت‌نشین کردن روبرتو فیرمینو بود، بازیکنی که در هفته‌های اخیر بسیار آماده و تأثیرگذار ظاهر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته فیرمینو در دقیقه 37 نیمه اول به جای دیووک ارویگی که مصدوم شد به میدان رفت.

کلوپ که تیمش در این بازی خانگی ابتدا از میهمان خود عقب افتاده بود و در ادامه گل خورده را جبران کرد، درباره تصمیمش برای نیمکت‌نشین کردن فیرمینو گفت: قطعاً هیچ مربی دوست ندارد بازیکنی مانند فیرمینو را نیمکت‌نشین کند، اما من هم نمی‌توانم مدام روی او فشار بیاورم و باید درباره‌اش منطقی تصمیم بگیرم. به‌هرحال او این اواخر سفرهای طولانی (برای شرکت در اردوی‌ تیم ملی برزیل در آمریکا) داشته است. با این وجود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و به ما برای کسب پیروزی کمک کرد.

کلوپ به روند بازی هم اشاره داشت و تأکید کرد که تیمش به 20 تا 25 دقیقه زمان نیاز داشته است تا بر بازی مسلط شود و دلیل اینکه در ابتدای بازی به دردسر افتاد هم میل نیوکاسل به فرو رفتن در لاک دفاعی بود.

سرمربی قرمزهای آنفیلد افزود: روی محوطه جریمه و اطراف آن ما ارسال‌هایی داشتیم، اما ضرباهنگ بازی طوری نبود که می‌خواستیم. چنین وضعیتی همیشه خطرناک است، به خصوص مقابل تیمی مانند نیوکاسل که دو بازیکن سرعتی برای استفاده از ضدحملات دارد و ویلمز هم در یکی از همین صحنه‌ها به گل رسید. بعد از آن بود که ما به خودمان آمدیم. زمانی که ما ریتم بازی را تغییر دادیم، عملکردمان به مراتب بهتر شد و حق‌مان بود که سه امتیاز را بگیریم. ما 20 تا 25 دقیقه زمان نیاز داشتیم تا بازی را به سمت و سویی که می‌‌خواستیم، ببریم.

سرمربی آلمانی قرمزپوشان مرسی‌ساید درباره مصدومیت دیووک اوریگی که به خاطر آن در نهایت مجبور به ترک میدان شد، هم اظهار داشت: امیدوارم که مصدومیت او خیلی جدی نباشد. قوزک پای اوریگی پیچ خورد و با وجود آن به بازی ادامه داد، اما در نهایت نتوانست در میدان بماند.

لیورپول در بازی بعدی‌اش، سه‌شنبه هفته جاری در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان ناپولی خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی برزیل فوتبال لیگ برتر انگلیس مرحله گروهی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۰۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن