Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: واحدهای دانشگاه آزاد موظف هستند تا وام‌های بانکی را به دانشجویان ارائه داده و همراهی کنند.

محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شعار سال و رونق تولید این طرح با همکاری صنایع در حال انجام است و دانشجو ضمن تحصیل در صنایع مشغول به کار می‌شود

او بیان کرد: نتیجه آن تربیت مهندسانی خواهد بود که بعد از فارغ التحصیلی کارآمدی بالایی داشته دغدغه‌ای برای یافتن شغل ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور اظهار داشت: ۵۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از بدو ورود به دانشگاه طبق طرح اجرایی اشتغال در صنایع این استان مشغول به کار می‌شوند.

طهرانچی اضافه کرد: در صورت اینکه این طرح در اصفهان به خوبی اجرا شود در دیگر استان‌های کشور که ظرفیت صنایع بالا است این طرح را اجرا و ادامه خواهیم داد.

او با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و مردم ادامه داد: فرصتی ایجاد کرده ایمن در این شرایط اقتصادی با وام‌های تحصیلی به کمک مردم برویم و همه دانشجویان با شرایطی که فراهم شده و وام‌های بانکی و قرض الحسنه فراهم شده می‌توانند به تحصیلات خود ادامه دهند.

او یادآور شد: واحدهای دانشگاه آزاد موظف هستند تا وام‌های بانکی را به دانشجویان ارائه داده و همراهی کنند در صورتی که واحدی از دانشگاه آزاد از ارائه وام به دانشجو خودداری کرد دانشجویان اطلاع رسانی کنند تا این شرایط با توجه به این که شرایط ان مهیا شده، اشکالات آن نیز برطرف شود و بتوانند پشتوانه‌ای باشد برای این که این دانشجویان بدون دغدغه درس بخوانند.

او گفت: در سال ۹۶ قانون جامع و تربیت نیروی حرفه‌ای به تصویب مجلس رسیده و امسال دبیرش رو دولت منصوب کرده است، در این طرح همه واحدهای دانشگاه آزاد به عنوان مجری هستند. کارشناس ارشد حرفه‌ای در رشته کشاورزی تربیت می‌شود.

او اضافه کرد: دانشگاه آزاد دوره‌های حرفه‌ای را فقط در سطح تکنیسین داشته و با توجه به این که قانون این فرصت را برای داشگاه آزاد فراهم کرده، به همراه دانشگاه‌های دیگر با طرح‌های خوب می‌توانیم مسئله کارآمدسازی و ارتباط با اشتغال را در دانشگاه به سرانجام برسانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند

دانشجویان فرانسوی به جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه اعتراض کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا به نسل کشی در غزه، حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه نیز به جنبش دانشجویی اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پیوسته اند.

به نقل از راشاتودی، پلیس فرانسه دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه را متفرق کرد. با این حال دانشجویان معترض اعلام کردند به تحصن خود در دانشگاه ادامه می دهند.

دانشجویان معترض به جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه خواستار محکومیت این رژیم و قطع روابط با آن شدند.

گزارش ها حاکی از آن است که دراین تجمع دانشجویانی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ در غزه حضور داشتند. این دانشجویان از رئیس‌جمهور فرانسه خواستند تا با فشار بر تل آویو برای آتش‌بس در غزه تلاش کند.

تجمعی اعتراضی هم در دانشگاه ساینس پو، که امانوئل ماکرون از آن فارغ التحصیل شده، برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • اعتراض دانشجویان فرانسوی به نسل کشی در غزه
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی