Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سردار امیرعلی حاجی‌زاده طی گفتگویی با نادر طالب زاده در برنامه‌ای که با هدف مخاطبین خارجی (بویژه آمریکایی) ساخته شده، در جواب به برخی سوالات خبرنگاران و کارشناسان امنیتی و نظامی غربی، به اظهار نظر درخصوص برخی موضوعات ازجمله زدن پهپاد MQ-۴ آمریکایی پرداخت و اظهار داشت: ما در این عملیات می‌توانستیم علاوه بر زدن پهپاد آمریکایی که تنها چند کیلومتر وارد فضای آسمان کشورمان شده بود، هواپیمای با سرنشین آن‌ها یعنی P۸ را هم که ۳۵ نفر سرنشنین داشت مورد اصابت قرار دهیم، ولی این کار را نکردیم و دلیل تقدیر ترامپ هم همین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی زاده افزود: ما حتی درخصوص تجاوز به یک متر از فضای آسمان کشورمان هم حساس هستیم و زدن پهپاد آمریکایی یک هشدار به آن‌ها بود.

وی درباره عکس العمل ایران درصورت مقابله به مثل امریکایی‌ها در آن واقعه تصریح کرد: اگر آمریکایی‌ها واکنش نشان می‌دادند و حتی اگر یک زمین خالی ما را هم می‌زدند، به آن‌ها پاسخ می‌دادیم و در این صورت اگر آن‌ها مجددا جواب می‌دادند، جنگ شروع می‌شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در آن مقطع همه نیرو‌های ما آماده باش بودند، گفت: به طور مشخص پایگاه العدید (پایگاه آمریکایی‌ها در قطر)، پایگاه الظفره (پایگاه آمریکایی‌ها در امارات) و یک ناو آمریکایی در دریای عمان هدف گیری شده بود که در صورت واکنش آمریکا، آن‌ها را مورد اصابت قرار می‌دادیم.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: لازم است همه بدانند که تمامی پایگاه‌های آمریکایی و شناور‌های آن‌ها تا فاصله ۲ هزار کیلومتری زیر برد موشک‌های ما قرار دارد.

وی با اشاره به موضوع تفاوت عمل در آفند (حمله) و پدافند (دفاع)، گفت: در آفند، نیرو‌های عمل کننده، قبل از عملیات دستور می‌گیرند، ولی در پدافند ممکن است یک افسر جزء عمل کننده، بنا بر دستورالعمل، آتش به اختیار عمل کند. در موضوع زدن پهپاد آمریکایی نیز همین اتفاق افتاد و خود من بعد از زدن پهپاد متوجه شدم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه نه ما و نه آمریکایی‌ها قصدی برای جنگ نداریم، افزود: البته ممکن است نیرو‌های در میدان که در تماس با هم هستند، دست به چنین اقدامی بزنند که در این صورت ممکن است جنگی شروع شود.

سردار حاجی زاده اظهار داشت: ما همواره خودمان را برای یک جنگ تمام عیار آماده کرده ایم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: پهپاد آمریکایی شناور آمریکایی موشک های سپاه سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر یحیی سریع گفت: امروز دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم.
در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.در حالی که نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی نیروهای مسلح عملیات مشترکی را با هدف قرار دادن کشتی (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و به لطف خدا ضربه دقیق بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن این کشتی پس از آن صورت گرفت که این کشتی در تاریخ ۲۱ آوریل با فریب و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، از تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی به بندر ام الرشرش خارج شد. اما تحت نظارت و پیگیری نیروهای مسلح ما بود و اخطارهایی برای عدم ورود به بنادر فلسطین اشغالی داده شد و در فهرست کشتی‌های مورد هدف قرار گرفت.
نیروی هوایی نیروهای مسلح یمن با تعدادی پهپاد با استعانت از خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار داد.

کد خبر 848221 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • تصاویر پهپاد ساقط شده آمریکایی در صعده یمن
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد+ فیلم