Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدرضا رضافرح» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ۶ هزار و ۱۴۰ واحد مسکونی استان مرکزی در سیلاب بهار امسال خسارت دیدند.

وی اظهار داشت: پنج هزار و ۵۹۶ واحد در استان مرکزی به‌ئلیبل آسیب ناشی از  سیل نیاز به ساخت دارند و ۵۴۴ واحد نیز باید تعمیر شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: در این حادثه غیرمترقبه ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر و پنج هزار و ۵۲۱ واحد در روستا دچار خسارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضافرح افزود:تاکنون ۲ هزار و ۶۷۳ مالک برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و یک‌هزار و ۸۱۰ نفر موفق به عقد قرار داد شده ‌ند.

وی اظهار داشت: ۴۱ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تعمیر ۱۳۹ واحد تعمیراتی در سیل اخیر در استان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: آواربرداری یک‌هزار و ۶۶۳ واحد، پیکنی یک‌هزار و ۵۵۹ واحد، اجرای فونداسیون ۸۵۳ واحد، اجرای اسکلت ۴۵۳ واحد، اجرای سقف ۱۸۱ واحد،دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۱۴۴ واحد از جمله خدماتی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در سیل اخیر ارایه کرده است.

رضافرح افزود:۶ هزار و ۳۵۶ تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

۳۶۸ هزار و ۹۵۸ نفر در یک هزار و ۶۵ روستای استان مرکزی سکونت دارند.
۲۷ شهر با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر در استان مرکزی وجود دارد.

۶۹۹۱/۶۰۱۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل استان مرکزی اقتصاد بازسازی منازل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد