Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ناصر باکیده (مشاور دبیر و مدیر اجرایی جشنواره فیلم رشد) گفت: تا پایان مهلت مقرر  ۱۱۱۲ فیلم ایرانی و ۱۵۳۹ فیلم از ۸۹ کشور به دفتر جشنواره ارائه شده‌اند و بازبینی فیلم‌ها توسط هیئت‌های انتخاب آغاز شده است.

او در خصوص جزئیات آماری استقبال کشورها از حضور در این رویداد افزود: امسال فیلمسازان هندوستان بیشترین تعداد درخواست حضور در جشنواره رشد را ارائه کرده‌اند که شامل بیش از ۱۴۰ عنوان می‌شود؛ پس از آن آلمان با ۱۱۸ و ترکیه، برزیل و آمریکا هرکدام با بیش از ۶۰ فیلم، جایگاه دوم تا پنجم را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باکیده با اشاره به تنوع قاره‌ای فیلم‌های متقاضی گفت: رده‌های ششم تا دهم جدول متعلق به کشورهای مکزیک، ایتالیا، لهستان، انگلستان و اسپانیا است که هریک به تفاوت از بیش از ۶۰ فیلم تا ۳۰ فیلم ارائه کرده‌اند.

به گفته باکیده، رشد کمی فیلم‌های جشنواره نسبت به دوره قبل ۲۰ درصد و دو دوره قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر اجرایی جشنواره رشد همچنین خاطرنشان کرد: حجم توجه و استقبال کشورهای صاحب‌نام در آموزش و تولید فیلم، بیانگر اذعان دنیا به اقتدار علمی جمهوری اسلامی ایران  و جایگاه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به عنوان یکی از پایگاه‌های مهم تبادلات علمی و فرهنگی در جهان است.

چهل و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های آموزشی و تربیتی رشد به دبیری وحید گلستان از ۲۴ آبان به مدت ۸ روز توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • ۲۶۰۰ نفر در سیل گرفتار شدند/ امدادرسانی ادامه دارد
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی