Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@01:14:05 GMT

واکنش کاربران به گاف جنجالی علیفر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۱۷۷۶

واکنش کاربران به گاف جنجالی علیفر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه فاحش علیرضا علیفر در حین گزارش مسابقه روز شنبه بین دو تیم رئال مادرید و لوانته باعث شد که او تا اطلاع ثانوی از گزارشگری فوتبال محروم شود.

او در حین گزارش این دیدار، سیدجلال حسینی (بازیکن تیم پرسپولیس) را از بازیکنان تیم لوانته معرفی کرد که این گاف عجیب دردسرهای زیادی را برایش ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه این گزارشگر مطرح مسابقات فوتبال اشتباه خود در مورد مدافع تیم پرسپولیس را در دقیقه ۴۱ بازی اصلاح کرد اما اشتباهش موجب محرومیت او از گزارشگری شد.

این اتفاق به سرعت در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های بسیار کاربران روبرو شد. جمعی از کاربران توییتر ضمن داغ کردن هشتگ #علیفر و #سید_جلال_حسینی اشتباه فاحش او را مورد نقد قرار دادند و نوشتند سرهنگ اصلاً سید جلال را نمیشناسد، اگر هم بشناسد نمیداند کجا بازی میکند.

بیشتر بخوانید: علیرضا علیفر از گزارشگری محروم شد

علیفر در واکنش به این اتفاق گفت: «پیش از بازی در اسکای اسپورت، نام سیدجلال را دیدم و نه تنها در این بازی بلکه در سه بازی قبلی هم طبق نوشته اسکای اسپورت، سیدجلال در ترکیب این تیم حضور داشت، اما در میانه‌های نیمه اول متوجه شدم که نام بازیکن اصلی چیست و این موضوع را تصحیح کردم.»

در ادامه واکنش کاربران توییتر به این ماجرا را می‌بینید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!