Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رشیدیان در نشست خبری امروز ضمن تشکر از همه دستگاه‌ها که در برگزاری حج امسال همکاری کردند، گفت: ۸۶ هزار و ۵۵۰  نفر در ابتدا ثبت نام شدند همچنین ۲ هزار سهمیه اضافی نیز به ایران داده شد که در مجموع ۸۸ هزار و ۵۵۰ نفر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و دویست هزار نفر پشت نوبت حج هستند، گفت: با توجه به تعداد زایران پشت نوبت به سرعت ۲ هزار سهمیه تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: درسال جاری با هماهنگی های انجام شده فقط ۹ ویزا لغو شده داشتیم در حالی که در سالهای گذشته ۱۲۰۰ ویزای لغو شده داشتیم که این موضوع اتفاق خوبی بود.

وی گفت: ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر پشت نوبت اعزام به عمره هستند، گفت: شروطی را برای عربستان اعلام کرده ایم که تا حدودی پذیرفته شده وبا موافقت نهایی ثبت نام آغاز می شود.

۴۷۲۱۲.

کد خبر 1299565

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ سینمای ایران عربستان برانکو ایوانکوویچ لیگ برتر نوزدهم فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • اعزام هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اعزام ۱۵۰۰ عمره‌گزار به حج در ۳ روز
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی