Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار سالاری گفت: امروز دشمن به توانمندی نظامی جمهوری اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پی برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سرهنگ پاسدار « اباذر سالاری » در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس رمز پایداری و ماندگاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود و ما در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را شکستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اگر امروز در موضوعات دفاعی حرفی برای گفتن داریم به برکت دوران هشت سال دفاع مقدس است، افزود: در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و ادوات نظامی در برابر دشمن تا به دندان مسلح که تقریبا همه دنیا از آن حمایت و پشتیبانی می کردند ایستادگی کردیم.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) عنوان کرد: ساقط کردن پهباد پیشرفته آمریکایی توسط سبزپوشان سپاه منهدم و توقیف کشتی نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه مدیون توانمندی جوانان این خطه از میهن اسلامی و بیانگر اقتدار نظام است.

 

وی تصریح کرد: در این دو مورد به دنیا نشان دادیم که به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است، که اگر کسی چشم طمع و تعرض به خاکمان داشته باشد و دست به حماقت بزنند جواب نیروهای مسلح دندان شکن خواهد بود.

 

این خبر در حال تکمیل شدن است...

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: عاشورا مسجد عاشورای حسینی ماه محرم عزاداری محرم استان بوشهر خبرگزاری شبستان نماز جمعه تاسوعای حسینی خطبه های نماز جمعه فرمانده سپاه امام سجاد ع هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد