Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف آمریکایی‌ها از مذاکره محدودیت در فعالیت‌های هسته‌ای است، گفت: اختصاص خط اعتباری ۱۵ میلیارد دلاری نیز بهانه‌ای برای باز کردن باب مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به طرح مباحثی مبنی بر مذاکره مجدد با آمریکایی‌ها پس از برجام، گفت: ما هیچ‌گونه مذاکره مجددی با آمریکایی‌ها و حتی اروپایی‌‌ها پس از برجام نداریم، هر چه بوده، قبلا توافق کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، مذاکره مجدد با آمریکایی‌‌ها و اروپایی‌‌ها به معنی ایجاد محدودیت بیشتر در فعالیت‌های هسته‌ای و اقدامات منطقه‌ای کشور طی سال‌های آینده است، اظهار داشت: هدف اصلی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها از طرح مذاکره مجدد، به هر بهانه‌ای، ایجاد محدودیت‌های بیشتر در توسعه فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است که بر هیمی اساس ما هیچ مذاکره‌ای در هیچ سطحی نخواهیم داشت.

نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: معتقدم طرح فرانسه برای اختصاص خط اعتباری 15 میلیارد دلاری نیز بهانه‌ای برای باز کردن باب مذاکره مجدد با جمهوری اسلامی ایران است و فرانسوی‌ها نیز حرف‌های اوباما برای ایجاد برجام‌‌های 2، 3 و.. را مطرح می‌کند؛ نباید در زمین فرانسوی‌ها برای مذاکره با آمریکایی‌‌‌ها بازی کنیم.

گودرزی ادامه داد: فرانسوی‌ها ایجاد محدودیت در فعالیت‌های هسته‌ای ایران و کاهش ارتباطات منطقه‌ای و حمایت نکردن از محور مقاومت و حزب‌الله را از شروط اصلی اختصاص خط اعتباری 15 میلیارد دلاری برای ایران عنوان می‌کنند، آنها در ازای وعده واهی، درخواست‌های بیشتری از جمهوری اسلامی ایران دارند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: نباید هیچ مذاکر‌ه‌ای با آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها داشته باشیم، زیرا هدف‌شان تبدیل جمهوری اسلامی ایران به کشوری خنثی و مطیع راهبردهای خصمانه آنهاست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: ایران در شرایطی که طرف مقابل هیچ اقدامی برای حفظ برجام انجام نداده، با اقتدار گام سوم کاهش تعهدات برجامی را در راستای منافع ملی کشور برداشته است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • نوع برخورد غرب با تجمعات دانشجویی نشان از ادعاهای واهی آنها است
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد