Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:19:54 GMT

استقبال برای تحصیل در حوزه های علمیه روبه رشد است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۲۵۰۶

استقبال برای تحصیل در حوزه های علمیه روبه رشد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی غفاری صبح یکشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه در استان با بیان اینکه مکلف به ادای تکلیف هستیم و ادای تکلیف هیچگاه تعطیلی نخواهد داشت گفت: ما مامور به ابلاغ و حفظ تکلیف و مدافع دین اسلام هستیم.

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه از امروز آغاز شده است تصریح کرد: هر مدرسه به منزله یک دانشگاه به شمار می رود و امروز فرزندان خوبی در حوزه های علمیه مشغول تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال مطلوب برای تحصیل در حوزه های علمیه اظهار داشت: امسال ۵۰۰ نفر برای ثبت نام در حوزه های علمیه اقدام کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با تاکید براینکه موظف به ادای تکلیف هستیم تصریح کرد: در حال حاضر نیز به رغم وجود مشکلات دست از تکلیف برنخواهیم داشت و پای رکاب علمدار انقلاب، در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مردانه می ایستیم و زینب گونه به امر تبلیغ خواهیم پرداخت.

حجت الاسلام غفاری یادآور شد: حوزه علمیه با تبلیغ و ایستادگی، خواب راحت را از چشم دشمنان خواهد ربود.

کد خبر 4718601

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب حوزه علمیه علی غفاری آغاز سال تحصیلی ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری عاشورا ایلام اربعین حسینی شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حوزه علمیه تخصصی فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) آبادان، حوزه علمیه کوثر خرمشهر و حوزه علمیه فاطمیه اروندکنار از بین داوطلبان دارای شرایط در سطح ۲ (ویژه داوطلبین با مدرک دیپلم) و ۳ رشته مشاوره خانواده (ویژه طلاب دارای مدرک سطح ۲) طلبه می‌پذیرند.
علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ تیرماه به سامانه paziresh.whc.ir مراجعه کنند.
همچنین و شماره ۰۹۳۶۷۹۲۴۵۲۴ در دسترس علاقمندان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد