Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت:  اولین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت از سمن‌های استان که در زمینه نظارت و تایید صلاحیت سازمان‌های مردم نهاد فعالیت می‌کند، روز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه در محل سالن اجتماعات باقرالعلوم (ع) استانداری قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخام افزود: نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد که دارای پروانه فعالیت معتبر از استانداری هستند، برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به انتخابات باید به دبیرخانه سازمان‌های مردم نهاد مراجعه کنند و موراد لازم را انجام دهند.

این مسئول گفت: در این انتخابات ۲ نفر از سمن‌ها با انتخاب اعضای دیگر سمن‌ها به عضویت این شورا درمی آیند ضمن آنکه نمایندگان چهار دستگاه شامل میراث فرهنگی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان و محیط زیست هم از این پس در این شورا حضور خواهند داشت و بر کار تایید صلاحیت و نظارت بر فعالیت سازمان‌های مردم نهاد استان دخالت می‌کنند.

او همچنین گفت: سازمان‌هایی که متقاضی نامزدی در انتخابات برای تصدی سمت نماینده سازمان‌های مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت هستند، باید از اول مهرماه تا به مدت ۶ روز مراحل ثبت نام خود را پیگیری کنند.

بیدخام همچنین درباره شرایط رای دهندگان در انتخابات هم گفت: سازمان‌هایی که فقط می‌خواهند متقاضی رای دادن در انتخابات هستند باید از ابتدای مهر ماه تا ۲۸ آبان ماه مراحل ثبت نام را انجام دهند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: تصویر پروانه فعالیت صادره از استانداری، تصویر آخرین آگهی روزنامه رسمی کشور مبنی بر ثبت تغییرات هیات مدیره سازمان مردم نهاد، اصل صورتجلسه هیات مدیره سازمان مردم نهاد مبنی بر معرفی نماینده تام الاختیار برای شرکت در انتخابات (ممهور به مهرسازمان مردم نهاد)، یک قطعه عکس ۴×۳ برای نماینده و تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت برای صدور کارت ورود به جلسه رای دهندگان و نامزد‌های انتخابات لازم است.

بیدخام یادآور شد: هر سازمان مردم نهاد فقط می‌تواند در خصوص معرفی نماینده اقدام کند و حضور نماینده برای ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه الزامی است.

انتهای پیام/ک

اولین دوره انتخابات شورای توسعه و حمایت،  ۲۹ آبان ماه  برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود