Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@15:43:20 GMT

عامل شهادت ۲ مامور ناجا در ایرانشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۳۴۲۹

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل شهادت ۲ مامور کلانتری ۱۲ در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: دیروز با تلاش کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، عامل شهادت ۲ مامور گشت کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تیم گشت کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر ساعت ۲۴:۰۰ شامگاه دوم آذرماه سال ۹۲ در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده چهارراه پاستور خیابان بلوچ، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که جلوی بانک توقف کرده بود، مظنون شدند.   سردار قنبری عنوان کرد با نزدیک شدن خودرو پلیس به محل برای بررسی موضوع سرنشینان خودرو پژو ناگهان با بیرون آوردن یک قبضه سلاح کلاش، اقدام به شلیک به سمت عوامل انتظامی کردند.   این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این حادثه ستوان سوم "مجید بادامچی" و سرباز وظیفه "حسین رفسنجانی" به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و متهمان با بجا گذاشتن خودرو بلافاصله از محل متواری شدند.   او افزود: با ردزنی اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی یکی از متهمان که از آن زمان تاکنون در ارتفاعات صعب العبور منطقه "نایگون" مخفی شده بود، سرانجام روز گذشته هنگام تردد در سطح شهر ایرانشهر با یک دستگاه موتورسیکلت در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.   انتهای پیام/گ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید