Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد مستضعفان طی تفاهم نامه‌ای با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ۱۰۰۰ کلاس درس خشتی، گلی، سنگی و چوبی در ۱۳ استان کمتر توسعه یافته کشور را نوسازی می‌کند. همچنین ۸۰۲ کلاس درس نیز در استان تهران و شهرستان‌های قلعه گنج، چالدران، لنده و گرمی نوسازی و مقاوم سازی می‌شوند. همچنین برنامه‌ریزی به منظور نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس در سایر مناطق هدف نیز در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهزاد مایلی، معاون امور فنی و مهندسی بنیاد علوی در خصوص پیشرفت این پروژه در سطح کشور گفت:: تاکنون عملیات احداث ۸۴۵ کلاس درس آغاز شده که احداث آن‌ها از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است و ۳۲۰ کلاس درس نیز تا به امروز تحویل بهره برداران شده است. تمامی ۹۵۷ کلاس باقی مانده نیز طبق برنامه ریزی صورت گرفته طبق جدول زمانبندی مشخص تا پایان سال ۱۴۰۱ تحویل بهره برداران می‌شود.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان،  مایلی افزود: بیشترین کلاس‌های درس در حال بازسازی و نوسازی به ترتیب در سه استان محروم سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و کرمان قرار دارد و با پایان این پروژه در حدود ۵۲۰ مدرسه در کشور کاملا نوسازی و تجهیز می‌شوند که تاثیر قابل توجهی در ایجاد عدالت آموزشی در کشور دارد.

۴۷۲۱۲

کد خبر 1299620

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان مدرسه باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا سینمای ایران باشگاه استقلال دونالد ترامپ عربستان برانکو ایوانکوویچ خودرو رژیم صهیونیستی اسرائیل علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم