Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، بهرام خانی اظهار داشت: بخش دامپروری استان از سال ۹۶ به بعد با توجه به پتانسیل های موجود در توسعه دامپروری و جذب سرمایه گذاری در این بخش با ایجاد واحدهای دامپروری صنعتی و همچنین ایجاد واحدهای کوچک روستایی و استفاده از تسهیلات بانکی از محل صندوق توسعه و اشتغال پایدار روستایی و عشایری شاهد رونق و تولید پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افزود: بیشترین متقاضیان اخذ مجوز مربوط به احداث واحدهای دامپروری و بیشترین جذب تسهیلات و سرمایه گذاری در بخش دامپروری استان گزارش شده است به گونه ای که در سال ۹۷ با تولیدات دامی بیش از ۴۵۲ هزار تن در کشور از استان های فعال و مطرح در بخش دامپروری کشور بوده ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ارائه شده ۳ ساله بخش دامپروری ایجاد اشتغال بیش از ۱۶هزار نفر تدوین شده است، تصریح کرد: با اجرای برنامه ۳ ساله دامپروری در استان، تولیدات این بخش در پایان برنامه یعنی سال ۱۴۰۰ ،به بیش از ۶۷۱ هزار تن خواهد رسید.

خانی بیان داشت: برای اجرای برنامه ۳ ساله بخش دامپروری، شرایط مناسب اخذ مجوز، استفاده از تسهیلات بانکی، مشاوره فنی و هدایت سرمایه گذاران و فارغ التحصلان در بخش فراهم شده است.

وی همچنین از تشکیل پرونده تسهیلاتی طرح های بخش دام و طیور و تصویب در میز مشترک از محل کمکهای فنی و اعتباری به مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال که به طور سرمایه ای و سرمایه در گردش بوده است، خبر داد .

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه همچنین به طرح های دامپروری شاخص در دست اقدام اشاره کرد و بیان داشت: این طرح ها شامل شروع عملیات اجرایی مجتمع پرورش گوسفند و بز نژادهای پر تولید( سانن و رومن) به ظرفیت ۱۵ هزار راس در شهرستان صحنه و در بخش دینور، بهره برداری از فاز اول، شروع عملیات اجرایی واحد پرورش دام سبک از نژادهای پربازده در ماهیدشت کرمانشاه به ظرفیت ۵ هزار راس، افزایش ظرفیت گاوداری شیری در شهرستان کنگاور به میزان ۳۰۰ راس و شروع عملیات اجرایی واحد مرغ تخمگذاری ۱۲۰هزار قطعه ای در شهرستان اسلام آبادغرب است.

این مسئول همچنین از ایجاد و بهره برداری از دو مجتمع دامپروری ویژه فارغ التحصیلان در شهرستانهای هرسین و روانسر خبر داد .

وی در ادامه با اشاره به طرح های راکد در حوزه دامپروری گفت:  با توجه به زمینه مناسب برای فعالیت در بخش دامپروری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با برنامه ریزی و برگزاری جلسات منظم با حضور مجریان طرح ها در حال بررسی و رفع مشکلات واحدهایی که به هر دلیل راکد، غیرفعال و یا زیر ظرفیت هستند و بازگشت آنها به چرخه تولید بصورت مستمر است را در دستورکار دارد.

خانی در پایان خاطرنشان کرد: در توسعه بخش دامپروری آماده پذیرش پیشنهادات، راهکارها و نظرات سازنده تمامی متخصصین و دست اندکاران این حوزه به ویژه دانشجویان و اساتید فرهیخته هستیم.

کد خبر 4718664

منبع: مهر

کلیدواژه: هرسین کرمانشاه کشاورزی ماه محرم قزوین بوشهر شیراز مراسم عزاداری ایلام عاشورا شهرکرد اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه گرگان تاسوعا و عاشورا ماه محرم و صفر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید عنوان کرد: باید برنامه مشخص کاری خود را به صورت خلاصه و مکتوب ارائه نمایید تا بتوان پس از گفت‌وگو و تبادل نظر آن را مبنای کار قرار داد که در این صورت عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قابلیت ارزیابی هم خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود چرا که در برخی سیستم‌ها مشاهده می‌کنیم که وقتی فردی مسئولیت دستگاه را بر عهده می‌گیرد در ابتدای کار عنوان می‌کند که یک خرابه را تحویل گرفته و تلاش‌های گذشتگان را نادیده می‌گیرد که چنین چیزی از لحاظ اخلاقی، عُرفی و سیاست کاری صحیح نیست و البته کار را هم بی ریشه نشان می‌دهد در صورتی که اگر کار خود را در استمرار تلاش‌های مسئولان گذشته بداند هم رعایت اخلاق داشته و هم کار خود را ریشه دار نشان داده‌ است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر جنبه کیفی و تاثیرگذاری فعالیت‌ها بیان کرد: اثربخشی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای اهمیت است و باید ارزیابی صورت گیرد که چه مقدار در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: برخی امورات روزمره باید به طور مستمر انجام پذیرد اما باید توجه داشته باشید که این‌ تنها کارهای اولیه است و باید به مراتب فراتر از این تلاش صورت گیرد و در همین راستا امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر عنوان می‌کنند:« انجام کارهای کوچک نباید شما را از کارهای بزرگ بازدارد و انجام کارهای بزرگ نباید مانعی برای انجام کارهای کوچک باشد».

همچنین در ابتدای این دیدار مجتبی میرحسینی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه بخشی از اهداف و برنامه‌های طراحی شده در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه