Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه طی نامه‌ای خطاب به شهردار ارومیه، دستور توقف سرمایه‌گذاری خارجی در بازسازی اطراف مسجد جامع ارومیه، ایجاد پارک و احداث اماکن تجاری در محوطه بازار قدیم ارومیه و اطراف مسجد جامع را صادر کرد.

در این نامه که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذبایجان‌غربی قرار گرفت، آمده است: موضوع با توجه به تفسیرهای مختلف و با عنایت به حساسیت‌های ایجاد شده در بین شهروندان و نامه اعتراضیه تعداد زیادی از کسبه و بازاریان،  جهت رسیدگی در اختیار دادستانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«با بررسی‌هایی که توسط دادستانی به عمل آمد، مشخص شد که واگذاری زمین مورد نظر به سرمایه‌گذار که بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان ارزش سرمایه‌گذاری آن می‌باشد، بدون تصویب شورای اسلامی شهر و موافقت فرماندار ارومیه انجام گرفته است و خالی از ایراد نیست».

دادستانی در این نامه با اعلام اینکه واگذاری سرمایه‌گذاری مذکور بدون فراخوان و انجام تشریفات مناقصه انجام شده، افزود: صلاحیت سرمایه‌گذار که ظاهرا یک فرد خارجی است یا با افراد خارجی مشارکت دارد، بررسی نشده است.

در این نامه تاکید شده است که جهت جلوگیری از تضییع حقوق عامه و پیشگیری از تنش‌های قومیتی، در اجرای ماده ۲ دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه، ضرورت دارد که بدون رعایت موارد ذکر شده و سایر مقررات و جوانب قانونی از واگذاری این طرح به سرمایه‌گذار داخلی یا خارجی خودداری شود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد