Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احسان قاضی زاده هاشمی گفت: فدارسیون فوتبال توانایی مدیریت فضا و اداره حضور زنان در ورزشگاه‌ها را ندارند و یک اقدام نمایشی برای دلخوشی روسای فیفا صورت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداحسان قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به ماجرای «دختر آبی» و اظهارنظرهای برخی نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی در این باره اظهار کرد: اظهارنظرهای زودهنگام درباره این مسائل، آثار و تبعاتی دارد که می تواند باعث بهره مندی دشمنان خارجی کشورمان شود، بنابراین چهره های سیاسی باید هوشمندی بیشتری در واکنش به اتفاقات کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از این اتفاق مربوط به مدیریت حوزه ورزش کشور است، افزود: همیشه این نقد را به عملکرد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در نحوه برگزاری مسابقات ورزشی داریم و به خصوص در یک سال گذشته مسابقات فوتبال حواشی زیادی داشته است.

وی تصریح کرد: وقتی رئیس فدارسیون فوتبال، رئیس فیفا را به ایران دعوت و موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها را مطرح می کند، این مسئله موجب شکل گیری یک حجم مطالبه می شود و این در حالی است که توانایی مدیریت فضا و اداره حضور زنان در ورزشگاه ها را ندارند و یک اقدام نمایشی برای دلخوشی روسای فیفا صورت گرفته است و تبعات آن اتفاقاتی همچون موضوع «دختر آبی» را رقم می زند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه نحوه اطلاع رسانی این موضوع ضد و نقیض بود، بیان کرد: این نوع اطلاع رسانی ها فضای شایعاتی را شکل می دهد و منافذی به وجود می آورد که این منافذ به نفع عناصر ضد انقلاب است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: باید در همه سطوح چه در مدیریت رسانه و چه در مدیریت عرصه ورزش و از سویی اظهارنظر چهره های سیاسی یک دقت نظر و تمهیدات جدی تری اندیشیده شود که شاهد وقوع این فضای متشدد در رسانه ها در ارتباط با این چنین موضوعاتی نباشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور بانوان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟