Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛سردار مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، ۲ قاچاقچی مواد مخدر که در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند قصد انتقال یک محموله قابل توجهی مواد مخدر توسط یک دستگاه تریلر کشنده از استان های جنوبی کشور به استان های مرکزی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان قرار گرفت و ماموران پلیس هرمزگان با کنترل محورهای مواصلاتی سرانجام خودرو مذکور را در حوالی شهر بندر عباس شناسایی و متوقف کردند.
سردارحاجیان افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۴۴۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را به طرز ماهرانه ای جاسازی کرده بودند کشف و راننده و سرنشین تریلر کشنده نیز بلافاصله دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان هرمزگان معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عملیات مشترک فرمانده نیروی انتظامی کشف و ضبط مواد مخدر هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته خبری را در خصوص نگهداری و توزیع قرص‌های غیر مجاز توسط یکی از قاچاقچیان معروف در منطقه تهرانپارس دریافت و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: طی اقدامات انجام شده ماموران سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر نسبت به صحت و سقم موضوع تحقیقات پلیسی انجام و مشخص شد متهم یکی از افراد با سابقه می‌باشد.

این مقام انتظامی به شناسایی دقیق مخفیگاه متهم و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۸ کیلوگرم قرص‌های غیر مجاز و ۱۸ لیتر شربت مخرب کشف و توقیف شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اعتراف و با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با قاچاقچیان که همواره قصد ورود مواد مخدر و دارو‌های ممنوعه و غیر مجاز به کشور را دارد برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: پلیس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت