Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:58:07 GMT

خط و نشان فرماندار کلاله برای نانوایی‌های متخلف

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۴۷۵۶

خط و نشان فرماندار کلاله برای نانوایی‌های متخلف

فرماندار شهرستان کلاله از نظارت ویژه و مستمر بازرسان از نانوایی‌ها خبر داد و گفت: با واحدهای صنفی خبازی که تخلف و سهل انگاری داشته باشند، با اشد مجازات برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، علی اصغر بیانی در جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه نان کالای اساسی در سبد مصرفی خانوار است، به کلیه واحدهای صنفی خبازی تذکر جدی داده شود که تحت بازرسی و نظارت ویژه و مستمر بازرسان ما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه خبازی ها نسبت به وزن نان، قیمت نان، آرد سهمیه و بهداشت فردی اهمال و سهل انگاری انجام دهند، با اشد مجازات نقدی و قطع سهمیه آرد مواجه خواهند شد.

بیانی در ادامه گفت: تمامی نانوایی‌های شهرستان موظفند، تابلوهایی یک شکل که در آن وزن نان، نوع پخت، قیمت، ساعت پخت، روز تعطیلی واحد و... مشخص شده، نصب و در معرض دید عموم مردم قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: طی یک ماهه گذشته 142 مورد بازدید از واحدهای خبازی توسط بازرسان شهرستان صورت گرفته که منجر به تشکیل 26 پرونده تخلف به میزان مجموعا شصت میلیون و 940 هزار و 200 ریال شد.

فرماندار کلاله عمده تخلفات واحدهای صنفی خبازی را کم فروشی، عرضه آرد خارج از شبکه، عدم بهداشت محیط و عدم رعایت دستورالعمل‌های واحد صنفی عنوان کرد.

بیانی از اداره غله خواست، مانع هر گونه خروج گندم و آرد از شهرستان شده و مدیریت لازم را با توجه به ظرفیت سیلوهای گندم شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نانوايي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا رستگار در یک گفت‌وگوی رادیویی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت، خدمات الکترونیک است و در این راستا برخی مجوزها از سوی درگاه مجوزها اعطا شده است. همچنین تمام کسانی که دارای مجوز کسب و کار هستند برای دریافت تسهیلاتی که دولت ارائه می‌دهد، باید کد یکتا داشته باشند.

وی افزود: کد یکتا به حساب بانکی افرادی که فعالیت اقتصادی دارند متصل می‌شود. پیش‌تر افراد باید از مجوز فیزیکی استفاده می‌کردند یا استعلامی از نهادهای زیربط انجام می‌گرفتند تا اعتبار پروانه کسب بررسی می‌شد، اما با الکترونیکی شدن و ایجاد کد یکتا دیگر نیازی به موارد یاد شده نیست. 

رستگار با بیان اینکه مهم‌ترین موضوعی که اتاق اصناف و اتحادیه‌ها دنبال می‌کنند، این است که همه فعالان اقتصادی باید پروانه کسب داشته باشند و این مجوزها مورد تایید درگاه ملی مجوزها باشد، تصریح کرد: با کد یکتایی که افراد دریافت می‌کنند، هم افرادی که مجوز دارند یا مجوز قدیمی دارند و نیازمند به روز شدن هستند، عملیات به‌روزرسانی خود را انجام می‌دهند.

وی افزود: تهران دارای ۱۳۵ اتحادیه و نزدیک به ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای پروانه هستند و همه آنها باید کد یکتا را دریافت کنند. افرادی که پروانه کسب ندارند حتما باید با این کد یکتا مجوز کسب و کار را دریافت کنند.

به گفته رئیس اتاق اصناف تهران یکی از موضوعات مهم این است که همه مردم تا پایان این ماه باید برای دریافت کد یکتا به آدرس الکترونیکی اقدام کنند. غیر از آن افراد صنفی می‌توانند به اتحادیه مرتبط مراجعه کنند و اتحادیه‌ها نیز این کد را ارایه می‌کنند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902367

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد