Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از اجرای 3500 ویژه‌برنامه در هفته دفاع مقدس سال جاری در استان خبر داد.
به نقل از روابط عمومی بسیج، احیا محمد امیری بابیان اینکه بیش از سه‌هزار و 550 برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال در خراسان شمالی اجرا می‌شود، اظهار کرد: از این تعداد 105 برنامه به‌صورت محوری اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه‌ها در دستگاه‌های اجرایی، نواختن زنگ مقاومت و همایش تجلیل از پیشکسوتان این عرصه ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزاری همایش دادگستری با حضور "سردار قربانی، از فرماندهان زمان جنگ"، برگزاری همایش بزرگ روحانیان استان، گلباران یادمان‌های شهدا، پیاده‌روی عمومی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها و برگزاری همایش بانوان با حضور " خانم اشکیان، از روایان جنگ" را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان عنوان کرد.

امیری همچنین از بازسازی "عملیات بازی دراز" در شهرستان گرمه خبر داد و اظهار داشت: این عملیات با حضور بسیجیان و رزمندگان در هفته دفاع مقدس بازسازی خواهد شد.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس از چند عنوان کتاب نیز رونمایی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی بابیان اینکه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شامل 10 کمیته است، عنوان کرد: این کمیته‌ها شامل کمیته نظامی، کمیته دانش‌آموزی، کمیته دانشجویی، کمیته فرهنگی و تبلیغات، کمیته نظارت و ارزیابی، کمیته ایثارگران، کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی، کمیته ورزشی و جوانان، کمیته روحانیت و کمیته زنان است.



.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دفاع مقدس برنامه ها خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان

جواد شفیعی ثابت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دهه کرامت گفت: شعار محوری برنامه های خدمت رضوی ، همه خادم الرضاییم
است و در این راستا برنامه های متنوعی توسط خادمیاران رضوی گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد.‌


دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه استقبال از کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های ویژه این دهه است، گفت: حضور خادمان رضوی آستان قدس رضوی این دهه در گیلان فضای استان را عطر آگین خواهد کرد.‌

وی  با بیان اینکه ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت با فعالیت خادمیاران رضوی در گیلان تدوین و اجرایی خواهد شد،‌ تصریح کرد: میثاق با ولایت(حضور در نمازجمعه)،ابناءالرضا (اجتماع نوجوانان رضوی)، برگزاری میز مشاوره در کانونهای تخصصی، اجتماع حمایت از فلسطین و مردم غزه،برپایی میز خدمت رضوی در نمازجمعه،‌ایران جوان(شکوه مادری)، برپایی چایخانه حضرت رضا(ع)،‌برپایی اردوهای جهادی، نشان ارادت( تجلیل از مدال آوران ورزشی که مدال خود را به امام رضا تقدیم کرده اند) و برپایی مراسم جشن ولادت حصرت معصومه و ولادت امام رضا در سطح شهرستان از اهم ویژه  برنامه های دهه کرامت در گیلان است.  
شفیعی ثابت خاطر نشان کرد: گیلان بیش از ۲ هزار خادمیار و یاور رضوی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی