Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@23:20:38 GMT

بلیت‌ هواپیما به نرخ‌های آذر بر نمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۱۵۲۵۸

بلیت‌ هواپیما به نرخ‌های آذر بر نمی‌گردد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیر ماه امسال نرخ‌نامه جدید بلیت هواپیما اعلام شد و در برخی پروازهای داخلی تا چند صد هزار تومان قیمت بلیت هواپیما افزایش یافت، این اتفاق سبب اعتراض برخی مسئولان از وزیر راه و شهرسازی تا سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این زمینه شد.

رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - درباره اینکه در نرخ‌های جدیدی که مسیرهای پرتردد پروازی مشمول کاهش قیمت شده، تکلیف بقیه پروازهای داخلی چه می‌شود؟ اظهارکرد: شرکت‌های هواپیمایی بلیت پروازهای‌شان را بر اساس نرخ نامه جدید می‌فروشند که قیمت آن‌ها  در ۶۰ مسیر پروازی ارزان‌تر از نرخ‌های آذر ماه سال ۱۳۹۷ بوده و به صورت میانگین بلیت هواپیما در پروازهای داخلی ارزان‌تر از نرخ‌های پارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  اگر هر شرکتی بلیت هواپیما را خارج از دامنه تعریف شده بفروشد، مرتکب تخلف شده و با آن برخورد می شود اما شرکت‌های هواپیمایی در نرخ‌های خودشان تجدید نظر کردند و مبنای محاسباتشان نیز تغییرات نرخ ارز بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه همه شرکت های هواپیمایی موظفند بر توزیع بلیت‌های خودشان مدیریت و نظارت داشته باشند، اظهارکرد:‌ نظارت عالیه در این زمینه بر عهده سازمان هواپیمایی کشوری است و هر با گونه تخلف و گرانفروشی حتی پس از انجام پرواز برخورد می‌شود.

جعفرزاده گفت: یکی دیگر از مزیت‌های نرخ جدید اعلام شده در شهریورماه این است که همه شرکت‌های هواپیمایی یک نرخ اعلام کردند و این مسئله می‌تواند نظم بیشتری به بازار بلیت هواپیما بدهد. از سوی دیگر نیز نظارت بر آن بهتر و راحت‌تر از گذشته است.

اما با توجه به این وضعیت باید دید که چه واکنشی از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و دیگر دستگاه‌های متولی امر نظارت نشان داده می‌شود و تکلیف پروازهای دیگر که قیمت‌شان کاهش پیدا نکرده، چه می‌شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هواپیما رضا جعفرزاده نرخ بلیت بلیت هواپیما سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۱۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!

سازمان لیگ با خرید بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان از سوی مالک سرخپوشان مخالفت کرد.

طرفداری | بانک شهر یکی از مالکان جدید باشگاه پرسپولیس قصد داشت برای اولین حرکت برای حمایت از سرخپوشان بلیت های بازی پرسپولیس و سپاهان را خریداری کند و در نهایت هواداران با پرداخت دو هزار تومان بلیت ها را تهیه کنند و ما التفاوت رقم بلیت را بانک شهر بپردازد اما با این درخواست باشگاه پرسپولیس مخالفت کرد.

پیش از این هم سازمان لیگ اعلام کرده بود هیچ باشگاهی از این پس حق ندارد بلیت بازی های تیمش را خریداری کند. البته پرسپولیس مدعی است که قصد رایگان کردن بلیت را نداشته اما با این حال باز هم سازمان لیگ با این خواسته موافقت نکرده است.

بازی پرسپولیس و سپاهان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان